lauantai 13. huhtikuuta 2013

Redrama Kampissa

Tää on tätä... Kello on 3.15 ja mun pitäs aamulla mennä töihin ja tässä mä vaan istun koneella ja hereillä... Väsyttää ihan sikana, mutta ei yhtään nukuta. Tää on just tätä. Mahtava fiilis ja silleen... vuorotyö... se on sitten hieno sana! Argh!

No ehkä tää tästä. Urheilu nyt on tänään ja eilen jääny juurikin sen takia, koska aika mission impossible vaihtaa yö rytmistä päivärytmiin heitossa, mutta minkäs teet. Mä uskon, että yhden päivän urheiluttomuus mua tapa, mutta kyllä se vähän nakertaa :D Nimittäin olin tänään Kampin kauppakeskuksessa käymässä yhden ystäväni kanssa ja käytiin Guessin liikkeessä kokeilemassa vaatteita ja erillaisia mekkoja (vartalonmyötäiset), niin näytti ihan hyviltä, eikä tursunu läskimakkaroita joka kulmasta, eli jotain siis on tapahtunut josta iso WOOP mulle!!! Oli aivan huikee fiilis, kun pysty kokeilla kaikenlaisia erillaisia vaatteita ja ne istu päälle!! I love it!! <3 Sain siitä fiiliksestä niin hyvät kiksit, että olisin halunnut lähtee salille tai lenkille, mutta 2h unilla ei hirveesti juhlita....
Tänään on muutenkin tulossa toooosi pitkä päivä. Pitäis nähdä mun serkkua ja sen miesystävää, kun ne on tulossa käymään Stadiin toisesta kaupungista. Sen miehellä on pienlentokone, jota se lentää ja kysyi uskaltaisinko tai haluaisinko lähteä sen kyytiin illalla jos säät sallii ja totta ihmeessä mä haluaisin jos vaan tollanen tilaisuus tulee vastaan! Ehdottomasti, joten nyt sitten jännitän, että miten käy. Pääsenkö lentokoneen kyytiin :)

Mä yritän nyt satsaa siihen, että päääsisin sunnuntai aamulla ihan viimeistään illalla salille/lenkille. Vielä parempi, kun pääsisi molemmat suunnitelmat toteuttaa. Tän viikon urheilu saldo on nimittäin hiukan heikonlainen. 1-2kertaa lenkkeilyä ja 1-2 kertaa salia. En edes muista kertoja ja oon päivistä ihan sekasin, mut se nyt on normaalia multa :D 
Normaalia on myös se, että en ikinä muista kuvata mitään, ei edes käynyt mielessä sielä Guessin liikkeessä ollessa kuvata niitä asuja ja nyt harmittaa TODELLA paljon, koska olisi ollu kiva jakaa koko homma teidän kanssa. Lupaan ottaa fiilistelyn uudestaan ja toteuttaa kuvien kanssa ens viikolla, kun on enemmän aikaa tehdä kaikkea kivaa :)
Mutta jotain kuvasaldoo sain silti aikaseksi :)






Mun kaveri on Redrama fani. Kuulemma yks maailman komeimmista miehistä. Itsehän en ihan allekirjoita lausetta :D Meillä on niin erillainen miesmaku kaiken kaikkiaan, mä tykkään tummista ja se vaaleista. No jokatapuksessa, kun oltiin syöty ja just istahdettu drinksuille, kuulu redraman ääni ja sinnehän sitten piti lähtee miestä katsomaan. Tässä vaiheessa sitten tuli räpsittyä kuvia (kerrankin kun muistaa) niin ihan olan takaa :D Soitti se muutaman ihan hyvän biisin. Mm. Kickstart ja Dumb! oli ainoot mitkä mä tunnistin... Mutta mun mielestä Redraman paras biisi mitä se on tehny niin on Music joka on aika vanha biisi jo.












Mutta lopuksi pakko vielä laittaa kuva, josta ainakin huomaan, että kasvon pirteet on pienentyny ja ihan huikeessa ajassa koska näiden 2 kuvan välinen aika on melkeen 3vkoo!! En tiedä sitten onko vaatetuksella jotain tekemistä asian kanssa, mutta ainakin tänään sovittaessa kaupassa niin tuloksia oli tullut <3 Näillä fiiliksillä siis eteenpäin :)

Ensimmäinen kuva vasemmalla on siis otettu eilen 12.4.2013 ja toinen kuva vasemmalla 27.3.2013 oon siis tositositosi happy :) Tästä sai lisä energiaa seuraaviin treeneihin ja tulevaan viikkoon :)

Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti