torstai 18. huhtikuuta 2013

Se päivä, kun kaikki menee pieleen...

Tästä tulee pitkä postaus ja avautuminen, mutta alotetaan eka tällä urheilu aiheella, koska se todennäköisesti kiinnostaa enemmä, kuin muut vaiheet.

Tänään oli ensimmäistä kertaa 1kk äärettömän vaikee saada itsensä salille. En siis millään meinannut saada itteäni liikkeelle, kun tulin Stadista kotiin. Aivän rättipoikki kaiken pieleen menneen reissun jälkeen. Mietin, vaan sitä, että perjantaina on tulossa laivareissu ja silloin tulee kuitenkin juhlittua ja syötyä mitä sattuu, niin pakko melkeen mennä sinne salille. Varsinkin, kun perjantaina ei enää sinne kerkeä. Siltikään en meinannu saada vaan inspiraatiota, mutta lopulta nykäisin vaan itteni liikkeelle pippeli otsassa :D

TÄÄ ON IHAN KAUHEE KUVA, NÄYTTÄÄ NIINKU MULLA OLIS TISSIT TISKISSÄ!
OMG! :D


Salille pääsin oli jalkapäivä tiedossa. Jotain positiivista, koska se on mun lemppari päivä <3 Sali siis koostui seuraavasti:

15min alku lämmittely kuntopyörällä
Etureisi koneessa 3x15x40
Takareisi koneessa 3x15x35
(muute olisin tehny superina, mutta oli tunkua, enkä päässyt tekemään)

Reiden loitontaja 3x15x40
Reiden lähentäjä  3x14x45
(SUPERINA)

Jalkaprässi 3x15x120

Jalkakyykkykävely :D 3xsalin ympäri(en taaskaan muistanu laskee) x omapaino

En kuolemaksenikaan nyt muista, mikä hipskatti sen nimi on ku "kävellään" eteenpäin ja meennään "kyykkyyn" niin, että ensimmäinen jalka on edessä koukussa ja toinen jalka takana koukussa ja "kyykätään" eteenpäin. Sori tää black out :D 

Päivän saldo siis 1h lenkki ja 1,5h salia. 

Treenin jälkeen oli ihan huikee fiilis ja maailman onnellisin olo siitä, että olin itteni saanu raahattua salille. Jalkapäivä varsinkin, kun on mun lemppari salipäivä, niin se kyllä kuittasi kaiken shaissen mitä tänään taas käyny :D Nyt on hyvä ja levollinen olo <3 :D

Nyt jos jaksat vielä lukea pidempään, niin tässä päivän tapahtumia, mikä siis tosiaan meni pieleen! 

Tänään on ollut merkillinen päivä. Mä vihaan saamattomuutta yli kaiken ja sitä olen itse harrastanut tässä 2päivää! Voi morjens sentään! Mikään ei saa mua vihasemmaksi, kuin asioiden jättämättä hoitaminen ja kun itsestään ei saa mitään irti. Äääää... se on ihan kauheeta!!!!



Tänään siis on kaikki mennyt pieleen siitä saakka, kun lähdin käymään Stadissa. Siis ihan kaikki. Mä laitoin piilarit pitkästä aikaa päähän ja huomasin jälleen kerran, että mun pää on pyöree, kun rantapallo + että jalat on kuin kojootilla. Muutenkin meikki + tää naama toi mieleen Johanna Tukiaisen. Silloin, kun asiat lähtee tolla  reitillä rullaamaan eteenpäin sen tietää, että edessä on takuuvarma epäonnistuminen kaikessa. Ja niin mulla oli.

Lähdin hakemaan silmälaseja optikolta pois. No keskustassa tajusin, että eihän mulla ole toisia laseja edes mukana, jotka olisi tarvinnut viedä oijottavaksi (oijottavaksi, onko se sana? :D no, pointti varmaan kuintekin tuli selväksi :D), no eipä siinä.... eihän se koko liikekkään ollut enää auki, kun paikalle pääsin. Joten puihin meni sekin reissu. 



Sen jälkeen lähdin viemään työtodistusta töihin. En meinannut kehdata viedä sitä, kun olin niin räjähtäneen näköinen. Mies sai kuitenkin pakotettua, mut kuljettamaan sen lippulappusen sinne. Hyvä niin, koska muuten en tosiaan olisi saanu mitään aikaiseksi. 

Kävin kattelemassa Guessin outlestissa vaatteita. Mulla oli sinne lahjakortti (tai ainakin niin luulin). Sovitin pyörin ja kattellin erillaisia mekkoja jos löytäsin jotain kivaa sinne laivalle jonne mennään perjantaina. No. V*tuikshan sekin meni :D Marssin 2 kolttua tiskille ja myyjä rupes ottamaan "hälytysnappeja" (?) pois vaatteista. Kysyin, että käykö heillä lahjakortit. Sanoi, että jotkut käyvät ja jotkut taas eivät. No sattuipa sitten niin, että eihän tää mun lahjakortti sitten käynytkään... tunsin kyllä itseni jälleen kerran kunnon blondiksi sen jälkeen, kun olin kysynyt. 

"Käykö Brand Gallerian lahjakortti Guessin outlettiin?" 

Joo terve! Ei taas paljon päätä pakottanut :D No ilmotin, sitten myyjälle, että en mä taida tälläkerralla ottaa mitään :D Jälkeenpäin ajatellen olisin ton mustan mekon voinut ottaa joka näkyy tossa allla... Ja voi olla, että meenkin sen vielä huomenna hakemaan :D


Tai itseasiassa taitaa jäädä hakematta, aivan järkyn näkönen ja pötsi hyvin tiskillä :DD Ei mulle sopiva mekko missään nimessä. Jos joku on pääkaupunkiseudulta ja tietää Guessin outletin pitäjänmäessä, niin sielä on tollasia mustia ja punasia mekkoja 50e/kpl normaali jotain vähän yli 200e... vai olisko ollu 100e... ei kyl mun mielestä oli yli 200e. Ei paha hinta siis.

Päätin myös, etten laita pidennyksiä laivalle. En oo niitäkään saanu aikaseksi pestä ja ettittyä ja huomenna on jo torstai joka on melkeen puukattu kokonaan ohjemaa täyteen.

Eipä siinä muuta näillä eväillä taas huomiseen päivään! :) Onneks sentään sain käytyä salilla, vaikka sekin meinas jäädä tekemättä :D

Pakko pistää vierekkäin, sama ihminen?



HAHAHAH! :D 

- Krista 

1 kommentti:

  1. Onhan se kivaa että otit tuon salilla käymisen mukaan heti alkuvaiheessa, mutta ihan laihduttamiseen sekä painonhallintaan toimii se että syöt oikein ja terveellisesti.
    Tässä vaiheessa salilla käynti tarkoittaa vaan sitä että olet ainakin poissa "jääkaapilta" sen ajan.
    Laihtumiseen ei tarvita mitään kuntosaleja.

    Toisessa vaiheessa kun turhat rasvat on poistettu ja jotka ovat ensinnäkin tulleet liiallisen nautitun sokerin muodossa, kropan muokkaaminen on paljon helpompaa laihduttamisen jälkeen kun aletaan kiinteyttämään ja kasvatetaan mahdollisesti lihaskudosta.

    Salilla kulutettu kalorimäärä on helposti ylitettävissä yhdellä väärällä ruoka-annoksella salin käymisen jälkeen samana iltana..
    Toki siinä on tekemisen meininkiä ja "pitkässä juoksussa" toimii edellyttäen että syöt ja juot oikein.

    Lue blogistani esim.pikaopas laihduttamiseen http://hyvinvointisi.blogspot.fi/2013/04/pikaopas-laihduttamiseen-ja.html

    VastaaPoista