sunnuntai 5. toukokuuta 2013

KESÄ ON TÄÄLLÄ JA KESÄKUNTO (kohta)!

Äääh, puuh, uuh,

Mistäs sitä oikeen aloittasi taas purkamaan sydäntään ja tuntemuksia? Aloitetaan iloisista ja positiivisista asioista, jotka lämmittävät mun mieltä ihan kymbillä <3 Nimittäin... KESÄ!!!! Kesä on tulossa. Jos asutte Etelä-Suomessa niin tiesittekö, että se on luvannu 20astetta lämmintä!!!! Siis hitsiläinen 20!!! Ah, ihanaa mä oon niin innoissani. Mä odotan tätä, kuin hullupuuroa! Siis kesä,kesä,kesä,kesä,kesä!!!!! Se on täällä taas <3

Toinen asia mikä saa mun sydämmen lyömään entisestään on se, että huomaan taas jälleen kerran, että mun kropassa tapahtuu asioita, jotka saa mut hyvälle mielelle ja mun tapauksessa se ei ole LISÄÄNTYNYT läski vaan PALANUT läski :) En oo nyt moneen viikkoon ottanut tuloksia, mutta ajattelin, että se olis huomisen homma se. Joten huomenissa laitetaan, sitten taas faktoja tiskiin, että tidetään missä mennään :)

Mä oon lukenu paljon erillaisia urheilulehtiä ja oon alkanut oppimaan uusia liikkeitä ja miettimään uutta treeniohjelmaa. Onneks meidän salilla on PT jolta saa ilmaisen ohjelman teetettyä ja se tulee vielä näyttämään liikkeet kuinka ne kuuluu tehdä ja katsoo vierestä tajusinko kuinka liike kuuluu tehdä. Joka on iiiiiiiiiso plussa tossa salissa! Haluan ainakin uuteen treeniohjelmaan jalkakyykyn, maastavedon (mave), penkkipunnerruksen. Niiden liikkeiden ympärille haluan rakentaa 3-jakoisen treeniohjelman.

Mä joskus aikasemmnin selitin, että teen 4-jakoisen treeniohjelman josta vatsat tehtäisiin yhtenäpäivänä. En sentään ole niin sali-intoilija vielä,.että jaksaisin käydä sielä 4päivänä viikossa, joten olen vetänyt nyt vatsat aina treenin päätteekksi. Katotaan sitä sitten joskus syssymällä jos jaksaisi käydä enemmän kuin 3 kertaa salilla :D

Nyt kevyempii aiheisiin...

Kisakausi on alkanut! Seuraako kukaan muu lätkää kuin minä? Meillä mennään näissä tunnelmissa, silloin kuin suomi pelaa :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti