tiistai 26. maaliskuuta 2013

Värien vaikeus: Kumman väriset hiukset? HELP !

Oon huomannut sen, että jos sulla ei ole ruokaa saatavana juuri silloin kuin nälkä iskee (ja mulla tulee yleensä nälkä 3h välein) niin laitat suuhusi mitä sattuu.
Eilinen päivä meni vähän pipariksi. Mulla tuli kiljuva nälkä, kun oltiin miehen kanssa kaupungilla. Mietin, että mitä söisin. Miehelläkin tuli nälkä ja mietittiin, että mennään kahvilaan. Päädyttiin kuitenkin kiinalaiseen seisovapöytään ja se olikin sitten menoa.
Yritin syödä "fiksusti" otin lihoja ja vihanneksi jätin sushit ja nuudelit syömättä, mutta kiinalisessa ruoassahän kaikki lilluu erillaisissa kastikkeissa joten ei ihan putkeen mennyt eilinen päivä. Puhumattakaan, kun lähdin vielä käymään serkkuni luona kylässä joka yritti tyrkyttää koko ajan mulle suklaata ja eillaisia keksejä. Sanoin, etteivät ne kuulu mun "diettiin". Tällä kertaa mulla oli rahkaa mukana jonka vetäisin jossain vaiheessa kurkusta alas. Lopuksi tyrkyttivät vielä peruna-lohi mössöä, jota pakosta otin pienen nokareen ja suklaa jätski piti kuulemma syödä puoliki laatikosta loppuun. Joo... Kivakiva.

Loppuviikko meneekin sitten hulluna treenatessa aerobista ja lihaskuntoa jotta en "tipu" tästä diettaamisesta. Torstaina tullee vieraita johon olin itseeni "säästellyt", että voin joitan syödä ja nyt se suunnitelma on mennyt hiukan pilalle. Harmittaan.

Tän jälkeen kun saan tän postauksen valmiiks, niin on vuorossa jälleen salia ja illalla varmaan pakko lähtee vielä uimassa käymään. Lisäksi tiedossa on siivoulua, sistamista ja sohvan pyörittelyä. Meille tuli vihdoin ja viimein (3kk jälkeen) sohva Maskusta (en siis suosittele sieltä mitään tilaamista), joten olohuone vaatii nyt uusia toimenpiteitä, että sen saa näyttämään paremmalle :D Pitkä päivä tiedossa ja tänäänn hauis- ojentaja treeni.




2 kommenttia:

  1. itse punapäiden edustajana kannatan punaista ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noooo.... mä oon jo värjäämässä vaaleaksi, kun en osannu päättää :D Voihan sitä taas joskus uudestaan "repästä".... :)

      Poista