keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Mä rakastan mun elämää: Musta tulee bodari sittenkin!

Tänään on takana 1h lenkki 30min tanssi hetki. Helljeah! Oon tulessa!!! :) En muista millon viimeks olis ollu näin hyvä fiilis ja rakastan kokoajan enemmän ja enemmän mun kroppaa :D ja elämää ja kaikkea

I LOVE MY LIFE !!!!!!

Mikään ei oo niin siisti fiilis, kun tuntee toi edellinen lause ja elää sitä hetkeä niin täysillä!!! :) Urheilu ja se, että näkee että kroppa muuttuu ja muutosta tapahtuu ja kiinteytyy ja läski palaa ja lihakset kasvaa ja vaatteet mahtuu ja kaikki. Siis.... äääää...  tää on vaan niin mahtava tunne <3

Jos joku luulee nyt siellä, että rooma  rakennettiin päivässä, niin ehei, ei sinnepäinkään :) Työtä riittää vielä, vaikka muille jakaa :) Mutta ihan vaan siis se, että huomaa, että jotain tapahtuu niin voi taivas. Mun sanat ei riitä kertomaan sitä fiilistä! Se pitää itse kokea, se pitää elää! Nauttikaa ihmiset rakkaat urheilusta, taistelkaa unelmienne eteen ja eläkää sitä. Jos naapurin Maija ja Pekka pystyy siihen, niin sinäkin pystyt. Kaikilla on mahdollisuus saavuttaa oma unelmien vartalo, kun vaan jaksaa tehdä työtä. Se ei ole mikään mahdottumuus!

Kaikki se raskas liikunta, diettaaminen, makeista erossa pysyminen, salille lähteminen kun väsyttäs ja kun ulkona sataa vettä kaatamalla ja päivän aerobinen pitäis suorittaa, kun ulos vaan jaksaa ja viitti lähtee. Niin kaikki turhautuminen ja kiukku katoaa samoin tein, kun tajuaa että kehossa tapahtuu muutoksia ja enää ei muista miten vastenmielestä on lähteä liikkumaan silloin, kun ei vain huvittaisi. Joten KEEP GOINIG !!! :)

Mut mä rauhotun nyt :) Tää on vaan niin hieno fiilis :) Ja kaiken tän lisäksi, että on aivan huikee fiilis, niin mun turvotus on lähtenyt pois!!! :) Tosi nopeesti lähti nesteet liikkeelle kehosta, vielä sunnuntaina olin turvonnu nesteistä ihan muodottomaksi. Nyt siis mitat on

Vyötärö: 93cm
Lantio: 103cm

Tänään vielä yöllä salilla käymään, niin tiedetään mikä on paino ja sit punttitreeni Rinta-Selkä. Uh, täältä tulee ihana suamalainen muija :D



Tanssia :D


Hiki


Vähän suurempi hiki :D


Nyt mä uskallan poseerata alusvaatteilla! :)


Tääl mä oon!




Muuten alkaa olemaan sopusuhtanen, mut maha on levee kun kiinan muuri!



LENTOON!


Äässi kehittyy, oujeah!


Mutkalla?!



Missä on sixback selästä?!?! :D


HÄVINNY !

 Se riittää tuomaan jo sen fiiliksen, että MÄ RAKASTAN MUN ELÄMÄÄ! Mahassa riittää työnsarkaa enemmän, kuin laki sallii, mutta veikkaan vaan pahinta, että se muokkaantuu siinä kaikista viimeisenä, kun eniten läskiä on sielä. Mutta WUHUU ! Oon onnellinen <3

Krista



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti