tiistai 23. huhtikuuta 2013

Turvotus laskee!

Heipat kaikille!

Mittailin tänään miten mun vyötärö jakselee turvotuksen jälkeen ja se on lähtenyt laskuun! Jeah!

Vyötärö: 97cm
Lantio:  103cm

Joten täältä ei ole kuin yksi suunta ylöpäin :) Tänään sain ensimmäiset heratkin vedettyä alas, niin ettei enää maistunut pahalle ja lenkillekin oli kiva lähteä. Ehkä mä huomenna repäsen itseni sitten salille :) Olen siis jälleen pelissä mukana :D hahaahaha! Mun yks kaveri sanoo, että alkohli ei sovi sulle ja sehän ei ilmeisesti sovi, kun en meinaa päästä millään takaisin "normaali elämään" tää on meinaan ollut aikamoista taistelua... tosin tää on ensimmäinen päivä jolloin mulla ei ole enää yhtään krapulaa jäljellä ja jotenkin astetta pirteenpi olo pitkästä aikaa :D Joo vanhuus ei tule ilmeisesti yksin! Joten eiköhän vapun kunnikasi korkata sitten ihan puhdasta Wishyä! ;)

Onko muilla juhlimisen jälkeen vaikeeta palata arkeen ja urheiluun? :)

Mainittakoon vielä muuten sellainen asia, ettei kenellekään jää epäselväksi se, että mulla jäisi himot siihen viinan juomiseen vaan se, että tuntuu etten saa itseäni millään liikkeelle ja "oikearuoka" ei maistu yhtään! (oikearuoka = kana,vihannekset,rahkat yms.) ainoastaan roskaruoka kyllä maistuisi :D

Joo, että sellaista.

Uuuh, missä on kesä?  Ulkona tuulee ja on synkää.

- Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti