sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Kaikki on päin HELLLL....!!!!! MURRR !

Mä odotan niin huomista! Huomenna taas paluu arkeen ja pääse urheilemaan ja liikkumaan. Loppuu tää lääkärin määräämä sairasloma! Sounds Good! Aamun aijon aloittaa lenkkeilyllä ja illalla aijon mennä vielä käymään salilla! :)

Voin kyllä vakuuttaa, että EI TODELLAKAAN kannata antaa hammaslääkärin repia 4 viisaudenhammasta samaan aikaan. Jos joku meinaan tekee kipeetä, niin se on se jälkikipu! Taivas, että oon joutunut syömään buranaa ja panadolia seksasin ja sekaan vielä antibioottia + muut vitamiinit joita vedän. Tänään laskin, niin yhteensä kerralla otin 8 eri nappia.... Että morjens vaan! 

Mulla on pitkään ollu ongelma näistä mun hiuksista ja se mun ongelma ei ota nyt laantuakseen. Nimittäin silloin, kun aikasemmin värjäsin ja pilasin mun vaaleat hiukset punasella "shokkivärillä" joka pysyi "hyvännäköisenä" n. paripäivää, niin sen jälkeen se PUNAINEN väri muuttuikin NEON PINKIKSI. Missään välissä me en tilannut siltä väriltä mitään sellasta vivahdetta. En en edelleenkään tajua, miten PUNAINEN voi muuttua NEON PINKIKSI, mutta anyway, kaikki on näemmä mahdollista. 
No nyt oon alkanu miettimään (kun siis oon alkanu vaalentamaan tätä mun tukkaa, koska eihän siinä käyny niinku strömssössä, että se väri olis lähtenyt pois pesussa, vaikka niin luvattiin), että pitäskö mun sittenkin värjätä takaisin KESTOVÄRILLÄ sellanen oikea PUNAINEN VÄRI, koska, kun katselen niitä "hyviä aikoja" silloin, kun väri ei ollu muuttunut päässä sellaseks neoksi, niin silloin oli niiiiiiiiiiiiiin ihanat hiukst <3
MUTTA sitten päästään taas siihen, kun katselen, niitä ihania hiuksia jotka mulla oli ennen, kuin menin ja pilasin ne sillä värjäyksellä,.... Olin just vähän aikaa sitten saau sen keltasen vivahteen tainnutettua mun hiuksista ja ne oli ihanat puhtaan valkoiset, mutta sitten.... sitten minä blondi menin ja päätin värjätä hiukset... Ja nyt tulos on vaalean punainen.... ÄÄÄÄääää!!!!!!! Että mua ärsyttäääääää!!!! :D Siis miksi. Miksi piti mennä pilaamaan. Ja nyt en enää osaa päättää kumman väriset hiukset haluan. On siinäkin ihmisellä ongelma... voi taivas. 

JA SE! että iltalehti + säätiedotus uutisoi, että tänään tulee taivaan täydeltä LUNTA !!!! Voi pyhäjysäy, saakeli.... ei, ei, ei, ei, EI KÄY !!!! Missä mun kevät on? Siis missä aurinkoinen lämmin kesä on?! Nyt ei tosiaan mene hyvin mikään :D Mä luulin, et kesä on tulossa ja enää ei tule lunta ja ajatetlin, että olisin ottanyt ja kesäkalusteet ulos, mutta mitä vielä. Joku säätieteilijä povaa meille lunta juuri, kun kaikki lumet on melkeen sulaneet. Tää ei vaan voi olla totta, meen kohta takaisin peiton alle ja herään vasta, kun KEVÄT ON TÄÄLLÄ ! 

Morjens!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti