tiistai 23. huhtikuuta 2013

Esittelyssä uusi rahka: FIT rasvaton ja pehmeä rahka sisältää 20g proteiinia ja 0,3% rasvaa!

Oon voimissain, mä vahva oon...

Tai sitten en!

Oon ihan poikki vieläkin ihan poikki risteilystä ja yritän totuutella elämää takaisin arkeen :D Ja tänäänähän se lähteekin hyvin käytiin, kun paluuu töihin koittaa! Yyyyh--- minkätakia ihmisen pitää käydä töissä? :D Mä voisin viettää surutta sellasta rentoa elämää, matkustella ympärimaailmaa ja makoilla joissa lämpimillä rannoilla ja ottaa rennosti! No toive ajattelua, näillä lähti päivä käyntiin.



Oltiin miehen kanssa käymässä citymarketissa, kun se huomas rahka hyllyllä tälläsen "FIT" rahkan. Mä vielä huusin sille, että "se on jotain huijausta, kun mainostetaan fit tuotteena, kun nykyään on niin pinnalla" (kuten esim valio, tekee niitä rahkoja joissa on raejuustoa mukana ovat tosi hyviä ja proteiinia löytyy purkista kiitettävästi, mutta myös sokeria, josta iso miinus) Olin siis varma, että tääkin kuuluu samaan kaliperiin, mutta ei tässä alkaa olemaan proteiini arvot todella kohdillaan, sekä kohta ja hieman liian korkealla. En oo koskaan aikasemmin maistanut mitään "pehmeää rahkaa" ja yks mun kavereista niistä vaahtoakin kovasti. Nyt sitten maistoin elämäni ensimmäistä kertaa ja TOIMI. Toimi melkeen paremmin, kuin Ehrmanni :D Protskua on 20g/200g ja rasvasuus tosiaan vain sen 0.3% josta tulee pisteet kotiin!Tuote on myös vähälaktoosition.

Lisäsin tahkan sekaan vähän tuoretta ananasta (ei siis purkki ananasta) ja a`vot oli hyvää! Näillä eväillä siis tähän päivään. Kohta lenkille ja sitten sen jälkeen kohti työmaata, että kukkaroon saataisiin taas muutama lati tuhlattavaksi!

- Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti