perjantai 12. huhtikuuta 2013

Tilaukseen: Better Bodies !

Siis taivas varjele mä oon innoissani ja onnessani ja tunteissani ja mehuissani ja vaikka mitä. Meinaan räjähtää keskeltä halki katki ja palasiksi onnesta ja innosta! 
Vaikka mä oon joskus aikasemmin postannu, että tilaan Better bodies vaatteita VASTA sitten, kun kroppa alkaa näyttää paaaaljon, paaaaaljon paremmalta, niin en voinut vastustaa kiusausta vaan mun oli pakko tilata ne vaatteet NYT. Oon just sellanen tyyppi, että KaikkiMulleHetiNyt... ja jos nyt tarkkoja ollaan, niin onhan jotain muutota tapahtunut siitä edellisestä postauksesta, jonka joskus viimevuoden kesällä tein... silloin oli vielä "sixback selässä"... Nyt on enää "two back selässä" :D

No oli miten oli, en vaan malttanut enää odottaa ja lisäksi, mulla on 2 eri treenivaatteet, joten 3 oli enemmän kuin tervetulleet! Nyt sitten vain innolla hihkuen odottelen, että milloin vaatteet on haettavista postista! Tälläiset siis lähti tilaukseen <3

Toppi:

Housut


Sekä lisäksi  multa on puuttunut tollaset vetoremmit, jotka muuten auttaa ihan tosi hyvin veto sarjoja tekemisessä, ettei esim ranne heilu ja teet oikealla lihaksella töitä, joten mukaan lähti myös tälläiset.


Oi, että mä oon siis niin mehuissani näistä tuotteista!!! Siis en millään malta odottaa, että ne tulee!! Huhuhuh, ihan niinkuin pikkulapsi jouluaattona odottaa joulupukkia, niin mä odotan yhtä innolla tätä pakettia <3

Mut nyt alkaa kohta painumaan silmät kiinni, niin täytyy käydä vielä pyörähtämässä ulkona jotta jaksaa hetken aikaa vielä pidellä silmiä aukia :)

Ja tuotteethan siis tilasin http://www.gazoz.fi/
Ja kuvat ovat myös http://www.gazoz.fi/

Krista 


2 kommenttia:

  1. Mäki haluan! Lisää treenivaatteita tarvis hankkia, kun nyt on kaks paitaa ja kahdet housut ja vaan yhdet liivit.. Mutta mutta.. Aika turha tässä vaiheessa hankkia lisää, kun keho muuttuu hirmuista vauhtia. Jo noista pari kk sitten ostetuista on liivit niin isot että tuki ei oo paras mahdollinen, joten odottelen nyt vielä pari kk. Ainakin paitojen kanssa, liivit taidan päivittää maanantaina oikeaan kokoon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kans mietin samaa, että viittinkö tilata, mutta malttamattomuus vei voiton :D Sit turvauduin siihen ajatukseen, että kyllä mä pärjään noilla vaatteilla vielä jonkun aikaa, ennenku ne alkaa olemaan liian löysät, ettei pysy päällä, kun ovat kuitenkin stress kangasta :) No katotaan vaan, sit kun tästä lähtee kunnolla tippumaan lisää niin haluun kuitenkin taas uudet :D

      Poista