keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Annoin pikkusormen, se vei koko käden!

Elämä ei mene aina niinkuin Strömssössä. Ei mennyt tänäänkään.

Oon saanu kokopäivän tapella puhelimessa pankin kanssa jahka tää iso vyyhti tästä selviää, voin avautua asiasta tarkemmin, koska mua ärsyttää tollanen moukkamainen ja törkeä kohtelu, jota oon saanu pankin toimesta. Nyt onneksi ja ehkä asiaa hoitaa vähän kypsempi ja järkevä ihminen. Ehkä.

No anyway.

Tänään heräsin jo kello 12 muutaman tuntien nukkumisen jälkeen ja lähdin rasvanpolttolenkille. Jess! Kesäkausi avattu . Löysin myös sykemittarinkin laarikonpohjalta, jonne se oli viimekesänä jääny, nyt taas "uuteen nousuun", kun pääsee ulos lenkkeilemään! 
Mä ihmettelen, että oon edelleen näin pirtee, vaikka muutaman tunnin unilla tässä mennään ja 60min lenkki vedetty sekä tehty ulkona lumitöitä joku 30min. Tarkotus oli saada terassi esille, jotta pääsis aloittaa "kesäkauden", mutta en saanut ihan kaikkia lumia siivottua, oli niin jäässä ja liimaantunut paikoilleen, että en saanu lapiolla hakattua palasiksi, vaikka kuinka yritin. Mutta jonkun verran ainakin sain tulosta. 

Ennen:


Tässä kuvassa huomaa, että lunta on meidän pihalla edelleen enemmän, kuin laki sallii, vaikka tosi hurjan paljon on lumet sulaneet pois. 
Tästä mä siis aloitin lapiomaan hulluna lunta pois samalla, kun mies teki ruokaa sisällä. Ajattelinkin, että mitäköhän meidän lapsista vielä tulee, kun isä tekee ruokaa ja äiti tekee lumitöitä? Arvot jotenkin päinvastoin? :D



Ja lopputulos.

Tää ei ollu ihan mihin pyrin, mutta kelpaa mulle, tästä on hyvä jatkaa matkaa huomenna eteenpäin ja ehkä tällä viikolla sais jo kesäkalusteet pihalle? :D Hahaha, se oliskin aika koomista. Oltais varmaan ensimmäiset tällä seudulla kenellä olis kesäkalusteet jo Huuhtikuussa ulkona :DD Kunnon "kylähullu" :DD Ahahahaha!!!! 

Mutta nyt asiaan, miten onnistuin sortumaan.
Mies halusi tänään ensimmäistä kertaa kokeilla suklaafondue tekemistä, kun oli vartavasten ostanut sitä varten mansikoitakin. No... ensin mietin hetken aikaa, että pitäisikö tähän hommaan lähteä ollenkaan, tiesin, että jos antaa pikkusormen se vie koko käden ja niinhän siinä sitten kävi... 




"Pääsiäismunat hyötykäyttöön" Oli miehen kommentti, kun se rupesi sulattamaan suklaata. No, en mene sanomaan, että se pahaa olisi ollut. Ensin ajattelin, että olisin syönyt vain "muutaman" mansikan. No niinhän siinä kävikin, että muutamassa se pysyikin... kunnes rupesin syömään pelkkiä masikoita ilman suklaata. Mullakaan ei ollut kokemusta manikka/suklaa yhdistelmästä (ihme kyllä!), mutta tän kokemuksen jälkeen olen sitä mieltä, että ne kaksi herkkua pitää syödä yksitellen. Masikat ja suklaa erikseen. Joten söin ensn mansikat. Namnamna. Ja sen jälkeen rupesin "maistelemaan" suklaata. Joka kerta sanoin "vielä vähän" "mä maistan vielä ihan pikkasen" ja lopulta olikin, sitten kuppi tyhjä :D

Joten ei tosiaan kannatta siis lähteä vaan "maistelemaan" tai syömään "muutamaa". Tähän vertaukseksi sopii hyvin juurikin se laulu "annoin pikkusormen se vei koko käden" :DDDD 

Mutta se niistä herkuista. Siirrytään vielä hetkeksi takaisin lenkkiin. Huomasin tänään että ehkä mun pitäisi alkaa ostamaan jotain hippasen paremman näköisiä ulkoiluvaatteita, vai oletteko erimieltä asiasta? :D


Tää näyttää vielä kohtalaisen hyvältä, mutta vaikka sielä kevät on tuloillaan ja lämmintä, niin olisin jäätynyt ulos jos olisin lähtenyt pelkästään t-paidassa ja takissa. Joten.....


Fliissiä vaan kehiin :DDDD AHAHAHAHA :DDD No rumat ne vaatteilla koreilee vai miten se vanhanajan sanonta menee? :D  Nooo... mustaa takkia vaan päälle, niin kukaan ei tiedä miten erikoisissa vaatteissa olen liikenteessä :D

Kello tulee 21 ja nyt voin sanoo, että alkaa olemaan veto aika viimisillään. Huomenna on se puhuttu tuomionpäivä tulossa, jolloin multa vedetään tai itseasiassa REVITÄÄN viisaudenhampaat pois. Voin sanoa, että hippasen jännittää. Toivottavasti selviin hengissä huomisesta koettelemuksesta. 

Mutta..... 

Nyt on vielä pakko lähteä käymään salilla ja vetämässä jalkatreeni sielä, ennenkuin musta lähtee viimisetkin mehut, joten pitäkää lippu korkeella siellä missä olettekin, mä meen pitämään lippua korkeelle salille ja ilmeisesti täällä kotonakin on lippu korkeaalla, koska miehen kaverit tulivat just käymään täällä ja täällä katotaan suomen MM-kisoja, silloin kun voitettiin kultaa ja tunnelma täällä on katossa... Joo että sellasta. Ei muuta, kuin Heipat vaan! :)

XOXOXO
Krista 




2 kommenttia:

  1. Kyllä välillä pitää vähän sortua. Oon mäkin sortunut, esim. kuluneen kk aikana oon syönyt kolme kertaa roskaruokaa! Toki oon kyllä pitäny huolen että kalorit on sitten muuten pysynyt alhaisina ja että on tullut liikuttua sen verran.

    Aluksi koitin luopua kaikesta ja tehdä kaikesta terveellisempää. Ei toiminut, himot oli liian kovat. Nyt tuijotan niitä kaloreita, toki en niitäkään liian tarkkaan. Hyvin on paino lähteny alaspäin. 1½ kk menny ja reipas 4kiloa on kadonnut. Melko tasaisesti vielä tisseistä, reisistä ja mahasta. Nyt vaan jatkan treenailua, ettei tuu kilot takas ja että saa kaiken vielä timmiin pakettiin :) P.s. Kiva blogi sulla!

    VastaaPoista
  2. Joo niin pitää, ei siitä elämisestä ja terveellisesti syömisestä muuten mitään tulee. Kerran viikossa, kun pitää "karkkipäivän", eikä vedä täysin reisille koko hommaa, niin se on hyvä :)

    Kiva, kun tykkäät blogista, kävin sun blogia vilkasemassa ja huomasin, että harrastat tankotanssia! Mäkin harrastin jossain vaiheessa, mutta sitten muutettiin eri paikkakunnalle ja täällä ei oo mahdollista harrastaa sitä. Tanko mulla on, mutta uudessa asunnossamme on madallettu katto ja en saa tankoa tukevasti kiinnitettyä joten se odottaa varastossa senaikaa, kun kerkeisi alkaa remontti puuhiin.

    Tankotanssi on kaikista (jopa salista) mulle kaikista kivoin liikuntamuoto ja mua harmittaa tosi paljon, kun tällähetkellä ei pysty tankoilla :(

    VastaaPoista