maanantai 15. huhtikuuta 2013

Treeniä Horo!

Tänään tapahtui jotain uutta ja hämmästyttävää!

Aamulla, kun heräsin päästin välittömästi siltä seisomalta lähtee ulos lenkille, koska jos olisin jääny lorvimaan ei siitä olis tullut yhtään mitään. Kysyin mieheltä, että jos sitä kiinnostas lähtee mukaan ja mitä tapahtu? SE LÄHTI! Eikä siinä vielä kaikki. Oon alkanut saamaan myös sekin syömään terveellisemmin... vielä ei voi sanoa, että terveellisesti, mutta terveellisemmin :) Wuhuuu!!! Vähän mä oon hyvä tää mun terveellisyys alkaa tarttumaan muihinkin :) Mutta vielä on paljon tehtävää sen kanssa, esim annoskoot sillä on aiiiiiiiivan liian isot :)

Kävin myös eilen illalla lenkillä, kun pääsin töistä. Nyt kun lumet on sulanu, niin mun lenkkipolkukin on taas avoinna :) Eli hiekkatietä pitkin on kiva kävellä :) Tässä hiukan huikeita kuvia eiliseltä lenkkipolulta. Sopis melkeen postikorttiksi näistä muutama :)





Mä oon ehkä maailman huonoin valokuvaaja se on tullut varmaan monella huomattua, mutta nyt täytyy kyllä olla tyytyväinen näistä kuvista, mun mielestä ihan sika hienoja!!! :) <3 Vai mitä mieltä te ootte? :)
Ja miten ihana oli kävellä koknaan lumettomalla hiukalla, kun ympärillä oli kasottain lunata ja vesi virtas vieressä jäättömän ja lumettomana. Olin myyty! Rakastin sitä hetkeä :)


Tänään olisi sitten vuorossa vielä ilta sali. Aijon vetää tän viikon tiukalla treenillä, koska viikonloppuna tuleekin sitten pe*seiltyä, kun laiva lähtee naapurimaata ja meitä on lähdössä sellanen huliviliporukka, että oksat pois. Vähän pelottaa näin etukäteen mitä on tulossa, mutta siitä sitten myöhemmin lisää, kun reissu on tehty.

Löysin mun kamoista, kun kaivelin, niin mun treeniohjelman viimevuodelta. Wuhuu!!! Nyt siis tiedän mitä teen salilla, enkä sekoile niinkuin viime kerralla. Tänään on siis vuorossa:

OLKAPÄÄT, KÄDET (lue: hauis-ojentajat)

Olkapääpunnerrus 3x15x5(?)
Viparit 3x15x5(?)

Ja siis superina noi ^^

Hauiskääntö 3x15x20
Ojentajat 3x15x10(?)

Ja taas superina ^^

Sit oon kirjannu, et selänojentajat ja vatsat, mutta niille oon tehnyt ihan oman päivän ja vähän muuttanut tota mun treeniä. Joten täytyy sitten keksiä jotain muuta viel lisänä... hmm...

Kysymysmerkit tarkottaa tossa perässä, että en oo varma meneekö noilla kilomäärillä. Se täytyy vielä tsekkaa, ku oon salilla. Voi olla tosiaan vielä, että muuttuvat tai vedänkin pudotussarjoilla, mutta tosiaan riippuu ihan fiiliksestä! :)

Vielä palatakseni lenkkeilyyyn josta mun on pitänyt sanoa monen monta kertaa, että venyttelen aina lenkin jälkeen. En koskaan salin jälkeen, koska suoraan treenin jälkeen ei käsittääkseni ole suotavaa venytellä. Joskus n. 30min jälkeen punttitreenistä, niin saisi venytellä. Joten aina unohdan tai en jaksa tehdä sitä, niin olen nähnyt parhaakseni venetyllä lenkkeilyn jälkeen.

Mutta näihin kuviin ja näihin tunnelmiin on hyvä lopettaa. Huomenna taas samanlaisella sykkeellä eteenpäin:)


- Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti