sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Oletko ollut koskaan YKSIN salilla?

Moi!

Oletko koskaan ollut yksin, siis aivan ypöyksin salilla? No minäpä olen! :P



Mun piti eilen jo postata tää teksti tänne, mutta mulla oli vaikuksia saada ladattua kuvia konellee, joten se sitten jäi. Olen jäänyt täysin koukkuun tähän saliin. Tykkään tästä salista aivan äärettömmän paljon.

A) Sielä on monipuoliset ja HYVÄT laitteet
B) Sielä ei koskaan ole aivan hirveästi porukkaa
C) Laitteet ja sali ON puhtaat ja paikat siistit. Laitteet ovat jopa niin uuden oloiset, että ihan niikuin ne olisi juuri ostetut.
D) Sali on auki 24/7
E) Öisin sielä ei käy kukaan ja saa tehdä treenin aivan yksin!



Mahtavaa ja sopii juuri näihin mun vuorotöihin ja aikataulujen venkslaamisiin. Puhumattakaan, että kyseisellä salikortilla saa lukemattomista paikoista alennusta ja pääse pelaaman sulkapalloa/tennistä ja uimaan samalla kk maksulla! Sekä sali on sopivan matkan päässä, että kun pyöräilee, niin siinä on aerobinen tehty ja sitten suoraan vaan punttejen nostoon! Sounds good sanon minä!

Edelleen vaan tää työ sekoittaa mun treenaamista. Ikävä kyllä. Voisin hyvällä omallatunnolla jäädä täysinäiseksi treenaajaksi jos vaan löytäsin mun elämälle rahoittajan. Vähänkö olisi siistiä? En laittaisi hanttiin ollenkaan :D Eli nyt jos jossain on joku sponsori niin saa ilmoittautua :D HAHAHAH. No anyway näillä mennään ja uskon, että keväällä kroppa näyttää jo paljonpaljonpaljonpaljonPALJON paremmalle ja oon asekeleen lähempänä taas onnea. Niinkuin nyt mun LOUIS VUITTON laukkua. Nimittäin olen NYT TÄYSIN palautunut niistä liikakiloista ja turvotuksesta josta aikasemmin itkin täällä :D Nyt täytyy vaan muistaa jättää toi alkoholi ja mässäily pois... niin en pääse samaan tulokseen ja turpa taas muodottomaksi rantapalloksi ;)

Kuva: Google


Tässä on mun uusin lempilaite JALKAPRÄSSI !!! Aivan huippu laite, oon niin ihastunut tähän. Tämän laitteen jäljiltä on jalat kuin trampoliini sumopainijan jäljiltä, eli tuusan nuuskana ja palasina. Tunne ainakin on sellainen :) Ja mitä se tarkoittaa? Se että treeni on mennyt nappiin!


Ainut vaan, että viime treeni meni vähän puihin, vaikka annoin kaikkeni. Täytyy siis ens kerralla lisätä vähän painoa, nimmitäin kevyet 110kg ei enää tunnu missään.. Ei tullut rusikoitua oloa seuraavana päivänä. Joko siihen on syynä se, että:

A) Liike on tehty väärin
B) Niitä on tehty liian vähän tai liian vähän sarjoja
C) Liian vähän painoja



Joten jos käyt salilla ja sulla ei seuraavana tai sitä seuraavana päivänä viimeistään ole paikat kipeenä, on treeni todennäköisesti menny harakoille... jos siis lihasta haluat kasvattaa.

Salilta löytyy myös uudet Tecnogym laitteet



Avain jonka saat salille toimii myös PT:näsi salilla. "Avaimeen" ns. muistitukkuun ohjelmoidaan sun ohjelma mitä haluat salilla tehdä ja kone näyttää puolestasi ja laskee liikkeet puolestasi ja kertoo monta minuuttia liikkeiden välissä pitää pitää taukoa ja monen sarjoissa liikkeitä pitää tehdä ja kertoo jopa sen miten liike pitää tehdä, että siitä saa kaikenparhaimman hyödyn irti! Joten tällä salilla ei tarvitse itse tehdä mitään muuta, kuin keskittyä itse liikkeeseen ja treenaamiseen. Voiko elämä enää helpommaksi mennä?


Tältä laite näyttää:



Vasemmanpuoleisesta orannssista valosta oikeanpuoleiseen oranssiin valoon. Matka kertoo siitä jolloin liike on suoritettu loppuun saakka ja keskellä olevaa keltaista valoa pitäisi pystyä samassa tahdissa noudattamaan. Vihreä valoa olet sinä itse ja liikkeesi nopues. Tässä kuvassa ja tapauksessa liikettä on tehty liian nopeasti koska olen mennyt keskimmäisen oranssin valon ohi reippaasti.


Tässä kuvassa ollaan tehty kaksi liikettä

Samoin tässä.


 Tässä ollaan päästy jo 3 liikkeeseen.

Eli näin tämä siis toimii.  Mahtava laite!

Ja sitten kun on treenin suorittanut onnellisesti loppuun pääsee ihanaan siistiin pukuhuoneeseen jossa tuoksuu raikkaalle EIKÄ HIELLE!!! :)


Ja kuten näkyy... olin todella ainut asiakas... Luksusta :)

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti