maanantai 23. heinäkuuta 2012

Ehrmann rahka maistuu kermalle!

Mulla on ollu vuosia sitten, se että Ermann rahka on maistunut tosi hyvälle kermalle :D Mutta sitten tuli kausi jolloin se maistui ihan p*skalle, eikä sitä pystynyt raakana syömään. Tutustuihin sitten ystävään Rainbow rahkaan joka vei mun sydämmen paksun koostumuksensa ansioista. Nyt sitten on käynyt ihan päälaelleen ja Ehrmann voittanut sydänmeni <3 Ehrmann maistuu jälleen kerran kermalle!






Slurpsista sinnekin vaan!

Mun on kyl varmaan pakko alkaa ottamaan kuvia oikealla kameralla ku nää menee näin rakeisesksi. Pahoittelen kuvan laatua nyt muutamanpäivän ajan!!!!

- Fitnees


Ps. Ei mulla tylsää ole, kun koko ajan päivittelen? Btw, tactata ei soi enää mun päässä :D

2 kommenttia:

  1. No hyi yök, kamalaahan se maitorahka on yksinään! :D Mä käytän sen kanssa aina mehukeittoa, ja sillon kun oikeen herkuttelen niin lisäks marjoja :P
    Sulla on mukava blogi, en vaan löytänyt sitä liity lukijaksi nappulaa? Yritän lisätä muulla tavalla tän mun listalle, olis kiva kuulla miten sulla jatkossakin menee :)

    Jos tykkäät kurkata, niin mulla myös samat haaveet, ilman valmentajaa kylläkin vielä;
    http://journeytofitnesslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Mäki ennen söin marjojen/mehukeiton/tai funlight tiivisteen kanssa (pieni tippa siis tiivistettä :D), mut nykyään menee ihan raakana töissä, kun en jaksa alkaa "hifistelemään" ja maistuu ihan hyvälle :D HAHAH! Kotona kyl tykkään syödä sit rahkaa jonkun "lisukkeen" kanssa :)

      Niimpäs muuten puuttuu! Nyt on asia korjattu! Laiton "lisää suosikiksi"- nappulan tohon oikealle :)

      Poista