sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Minä: Amatöörien, amatööri!

Välillä tuntuu, että olen amatöörien pohjalla ja niin alkutaipaleella, kuin olla ja voi. Ja tottahan se on. Tiedän itsekin sen, mutta välillä kun sitä iloitsee omista "pienistä" saavutuksista ja lukee muiden ihania blogeja, niin sitä tippuu ja kovaa takaisin maanpinnalle.

Tänään löysin aivan huippublogin, josta mun on vaan pakko blogata ja kertoa teillekin. Nimittäin Viimevuoden SM Fitness Eveliina Tistelgren

http://eevsku.blogspot.fi/

Suosittelen siis tutustumista tohon blogiin! Siis todella kaunis ja todella hyvä kroppa siis just tollasen kropan mäkin haluaisin saavuttaa. No, onhan hän SM Fitneksen voittoja, että kroppahan pitääkin silloin olla kunnossa, mutta voi taivas... Nyt kun vertaan omaani, niin monien vuosien työ vielä edessä :D Alko tuntemaan siltä, että hittoakas mä tätä blogian kirjotan, kun työtä niin tuhottamasti edessä, jotta päästään edes lähellekään noihin mittoihin :D Tosin muutoksia tässä on tapahtunut kokoajan, että suunta kuitenkin on oikea.
Miksi en oo vaan aikasemmin ollu näin tosissani tämän urheilun parissa? Jos olisin 2v sitten aloittanut, niin tulokset olisivat ihan erillaiset, kuin mitä ne ovat nytten :D Hitto :D

No myöhemmin tänään tulee sitä mun tuloksein seurantaa taas jahka mä tästä taas saan itseni koottua  ja rohkaistua ladattua taas sivun täyteen höllyvää ja pehmeää laardia kehiin :D Tosin laardihan tässä on sulannu aika hyvällä vauhdilla josta siis olen todella positiivinen ja sen takia sainkin innostusta laittaa ne kuvat tänne! Niitä siis myöhemmin tänään.

Jos haette inspiraatiota ja motivaatiota. Niin suosittelen kyllä siis vierailemaan Eveliinan blogissa! Itsekin liityin lukiaksi, koska tollaosem kropan mäkin haluan elämäni aikana edes kerran saavuttaa :) Jos ei kilpailumielssä, niin ainakin muuten :)

- Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti