keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Täältä tullaa jätemäki!

Mä kuulen jo, kun jätemäki huuta mun nimeä! :)

Pieni briiffaus jos kaikki eivät tiedä mikä on jätemäki.

"Jätemäki sijaitsee Helsingissä ja kohoaa 90metrin korkeuteen merenpinnasta. Ylhäälle pääsee kävelemällä hiekkaista mäkeä pitkin tai portaita kapuamalla. Askelmia tulee ottaa 426kpl, jos haluaa portaita pitkin kävellä ylös saakka"

OIVOI! Tonne on päästävä! Kuulen jo kutsuhuudon "Kristaa tule juoksemaan portaisiin!" ja toi kutsuhuuto ei lakkaa mun päästä soimasta sitten millään! :D Täytyy vaan aluks varmaan tyytyä tohon omaan lenkkipolkkuun ja tänään myöhemmin mennä kattoo sitten vaikka se jätemäki <3 Ah, kunnon treeniä takalistoon niin kyllä tästä likastakin saadaan vielä tiukka mimmi joskus! 

Laitoin äsken facebook sivuille kyselyä, että kuka lähtee jätemäkeen niin heti tuli vastauksia. Yksi ystävistäni laittoin välittömsti viestiä, että "MINÄ!" ja treffit sovittiinkin ensi viikolle. Uuh, ihanaa että seuraa saa heti ja porukka on kiinnostunut ittensä rääkkäämisestä :D

Tässä vielä vähän kuvia jätemäestä:




Mä oon nyt niin täpinöissä tästä hommasta, että en pysty mitään järkevää kirjottaa joten tästä tuli vähän tällänen hätänen postaus :D Nyt aamupuurolle ja purkamaan tää energia lenkkipolulle! 

Heippatirallaa!

Kuvat: Wikipedia
Tieto: Wikipedia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti