maanantai 17. syyskuuta 2012

Huomenna se alkaa!

Huomenna aamu alkaa aamu uinnilla. Muistakaa, jos kirjotan, etten käynyt sielä saa torua :D

Sitten lähden vähän shoppailemaan ja sen jälkeen klo 13 salille tekemään uutta treeniohjelmaa ja tietysti vetämään se läpi.

Eli huomenna on aika aktiivinen päivä. Tätä on odotettu!!!

Joten uusi startti uuteen elämään! :)

Huomenna muuten tulee toivottavasti mun uus puhelin. Pääsen sitten taas kuvailemaan... On ollu tosi orpo olo, kun mulla on ollu sellanen tooosi huono puhelin missä ei edes ole kunnon kameraa ja näyttö on tosi,tosi pieni että joutuu melkeen silmiä sihristää! :D Joku nokian vanha halko se on :D

Mä tilasin nyt siis sen Samsung Galaxy Noten.... en tiedä miks. Ehkä se kuvien muokkaus ja piirrustustoiminnot vetos mun sydämmeen. Toivottavasti se on hyvä, vaikka sedän se vasta halko onkin :D Aivan järkyttävän iso... toivottavasti totun siihen enkä kadu jälkeenpäin.

Osaako kukaan kertoo, kumpi näistä sopisi paremmin huoneeseen joka tosi pieni ja seinät valkoset. Pitäis tehdä siitä huoneesta vierashuone... Oon miettiny näitä kahtä Ikean levitetäviä vuodesohvia, vaikka vihaan Ikean "palikka"tavaroita... Kokoa niin sadassamiljoonassatuhannessa eriosassa... huoh.


Vai sitten valkoisena? Mietin, että pieneen huoneeseen toi valkonen sopisi siinä mielessä, että avartaisi, kun taas tummana voisi tehdä sen tunnelman, että pieni huone alkaisi näyttämään entistä pienemmältä? Toisaalta tykkään taas enemmän tosta tummasta.... 
Niin ja koristetyynyjä tottakai tulee tohon nojalle.... Niin ja huoneeseen tulee myös telkkari joka on musta, että siinä mielessä taas toi tummempi sopisi paremmin... HELP ME !!! 
Kommentteja kaivataan :D


Mut sellasta pitäkää mulle peukkuja, että saan sen puhelimen huomenna!! :)

- Fitness

PS. Ja huomenna lisää treenipäivitystä "rääkin" jäljiltä! Ihanaa! :D <3

2 kommenttia:

  1. tumma ehdottomasti!:) pitää sitä olla jotain katseen vangitsija huoneessa(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans oon vähän sitä mieltä, että se olis toi tumma... :D

      Poista