maanantai 8. huhtikuuta 2013

Prinsessoja ja astronautteja

Moi!

Mitäs kuuluu? Mulle kuuluu hyvää ja huonoo. Mulla on kurkku ihan tuhannen kipee ollu siitä lähtien, ku hampaat kiskaistiin irti. Kävin tänään näyttämässä lääkärissä ja kirjotti saikkuu. Mahtavaa. Eli saliliikunta on edelleen tauolla. #¤%"#%& että ärsyttää. Kävin kyllä tänään siitä huolimatta vähän kävelemässä, en tajuu, mulla ei oo mitään muuta, kun kurkku kipee... ei mitään muuta :O Joko se johtuu niistä viisaudenhampaiden poistosta, tai sitten olen vaan alasti riekkunut ulkona. Oli miten oli, näillä mennään.

Tänään kuulin NRJ:ltä aika oudon biisin, mut pidemmän aikaa, kun kuuntelin niin muuttu ihan hyväksi. Sen jälkeen jäi päähän soimaan ja nyt kuuntelin uudestaan 2h jälkeen youtubesta, niin onkin tosi hyvä! Eli uusi biisi uudelta artistilta. SANNI Prinsessoja ja Astronautteja


Tää on sen verran hyvä, että menee kyl mb3:seen sali/tanssibiisiksi :) En ikinä, ennen oo tykännyt tälläsestä biisistä, mutta tää on vaan hyvä! 

SANNI
Prinsessoja ja Astronautteja lyrics

Kello esillä, sprittarit kiiltävät
Statukset partaterällä viiltävät.
Bisse, bisseltä, nallia lisätään
mikä on totta,
Onko totta enää mikään?

Mä olen väsynyt tieltä väistymään.
kun tilaa tyhjällä me täytetään
puhetta, puhetta, puheen perään
Kuka täällä oikeesti tekee mitään?

Prinsessoja ja astronautteja
piti meistä tulla.
Mut mekko riekaleina
lasku humalassa
ei löytynyt onnee onnelasta.

Rakkautta etsitään kuin morsian mekkoa,
käytetään kerran ja säilötää kaapissa.
Epätoivo yllä pitää mielenkiintoa
Ota mut syliin, pitele, mut älä omista.

Ota mut syliin, pitele, mut älä omista

Prinsessoja ja astronautteja
piti meistä tulla.
Mut mekko riekaleina
lasku humalassa
ei löytynyt onnee onnelasta.

Ajat vaihtuu ja viisarit liikkuu
iho vanhenee ja kasvot muuttuu,
ennen syötiin lettuja,
nyt lasketaan kaloreita.

Kesä ysikuus polvet ruvella,
talonyhtiön hiekkalaatikolla,
äiti liimasi laastarin, kun itkin.
Sanoi "anna mä puhallan".

Anna mä puhallan
Anna mä puhallan

Kuka puhaltaa nyt,
Kuka puhaltaa nyt,
Kuka puhaltaa nyt?

Prinsessoja ja astronautteja
piti meistä tulla.
Mut mekko riekaleina
lasku humalassa
ei löytynyt onnee onnelasta.

Mulla alko tänään identiteetti kriisi, kun mun identiteetti katosi kokonaan, siitä huomenna lisää :DDDD
Nyt koiran kanssa ulos ja nukkumaan :)

XOXOXO

Krista




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti