maanantai 6. elokuuta 2012

Varoittava esimerkki!

Moikka!

Jos harrastan yö mäkeilyä niin harrastan sitten yö saleilua :D haha, voi jeesus näitä mun sanoja :D No ei, eilen oli Selkä-Rinta päivä jonka vedin ihan itse työpaikan salilla. Mun PT sanoo aina, et oon ihan noviisi (=tietämätön) ja sen kyllä todistin itselleni nyt kun lähdin säheltämään sinne itse. Mulla oli koko ajan sellanen tunne, että teenköhän nyt oikeen? meneeköhän tää liike oikeeseen paikkaan? Teenkö oikeilla painoilla? Onko liian vähän painoja vai liikaa? Mitä seuraavaksi pitäis tehdä jne. Jotain sain tehtyä ja hiki ainakin virtasi :D Työpaikan salilla on sen verran helppo ja kiva mennä/käydä, kun sielä ei oo koskaan ketään ja ei niin väliä miltä näyttää ja mitä on päällä :D






Siis mulla on tullu hirvee ongelma tosta mun mahasta... siis se on oikeesti ihan järkyttävän kokonen ja oon treenannu jo 1kk eikä sille oo tapahtunut mitään. Okei, oon laihtunut jonkun verran lähtötilanteesta, enkä tosiaankaan halua enää tietää miten suuri se sillon oli, koska nyt tosta pötsistä on muodostunut mulle oikeesti ISO henkilökohtainen ongelma! Sitähän sanotaan, että mahasta se viimeiseksi, se läski rupee lähtemään, mutta silti... ei herravarjele! Olen varoittava esimerkki!!!! Treniä, treeniä ja vielä kerran TREENIÄ tässä vaaditaan. Ei mitään kevyttä vaan kunnan sarjoja ja treenamista. Aerobista ja punttista :D Josta tulikin mieleen, että tässä on lempilaitteeni.. siis ihan oikeesti. Tää on mun lempilaite salilla <3


En tiedä miksi tykkään tosta, mut toi on kaikista kivoin laite :D Varsinkin jos on joku joka sitten viimisillä työnnöillä vähän kannattelee, niin saa viimiset voimat ja kiukut purettua tohon levytankoon :D

Mutta tästä päästään taas tähän, että mikä on kivaa ja mikä ei. En valitettavasti/onneks saanu otettua kuvaa kun väänsin lankkua, mutta lankun jälkeen nappasin kuvan, kun valas lepäää :DDD


Nytl kun oon onnistunut taas nolaamaan itseni koko kansan edessä, niin tähän on hyvä lopettaa ja suunnata saunaan hikoilemaan! Se on MorJenS!


- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti