maanantai 20. elokuuta 2012

Outoja sattumuksia sekä hyvitä, että huonoja uutisia?

Mitä minulle kuuluu?

Tänään on tosiaan ollu mulle henkilökohtaisesti ehkä vuoden mielenkiintoisin päivä. Tunteet heitelleet 0-100 ja ollut hyvä, että huono fiilis. Mistä kaikesta sitä lähtisikään purkamaan asiaa?

No aloitetaan, vaikka treeneistä. Sain itseni raahauduttua monien mutkien kautta sallille. Olin lainanut autoa ja   kaverin piti palauttaa se aamulla, mutta olikin nukkunut pommiin. Jouduin siirtämään treenejä. Hetken päästä tajusin, että treenit menee niin myöhäselle, että en kerkeä töihin. Kysyin, jos onnistuisi tulla tuntia myöhemmin (meillä on joustavat työajat) ja se onnistu. Pientä säätöä siis koko päivä.



Treenit oli mahtava ja hiki virtasi. Tällä viikolla mulla alkaakin se dietti, että syödään vaan lihaa, ja salaattia. Tai siis lihaisaa salaattia. Sekä lennätetään hikeä oikein kaaressa! Aika taulu nättää kiireiseltä, mutta nyt ei auta itkumarkkinoilla... pakko, niin se on pakko.

Sain tänään myös kuulla jotain sellasta,  mitä en olis ikinä uskonut todelksi, enkä oikeen tiedä miten sen asian kanssa toimia. Tuntui jotenkin, että elämältä olisi kadonut pohja tai joku olisi vetänyt maton alta. Nää on taas näitä ihmisuhdeasioita, mihin ei kukaan osaa vastata miten toimia. Perjaatteessa kukaan ei ole tehnyt mitään väärää, mutta sitten tavallaan kuitenkin.... huoh. Elämä on todella hankalaa.

Mutta jos ei jotain huonoa niin ei hyvääkään. Nimittäin mun työpanosta kehuttiin tänään töissä. Oikein hatunnoston sain, kun olen ollut niin aktiivinen ja tehnyt hyvin töitä. Se oli kiva kuulla, koska olen pyrkinyt siihen! Aivan  huippuhyvä ja kiva juttu! Siitä jos jostain tuli hyvä mieli :)



Nyt sitten porskutetaan näillä eteenpäin ja tää tyttö lähtee etsimään itselleen kaupasta jotain oikein hyvää salaattia ja huomen aamuna hikilenkille!

Se on morjen! <3
Kuvat: Pixmac

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti