tiistai 28. elokuuta 2012

Shoppailua ja "päiväkirja"-avautumista

Tänään oli Olka-Hauispäivä salilla ja nyt voin sanoo, että on niska vähän jumissa! :D Oli taas ihna huippu hyvä treeni, vaikka en olis millään jaksanu salille lähteä. Laiskuus, on ehkä pahin paheeni, mutta sitä vastaan sitä tässä tapellaankin :D Ehkä mä joskus lannistan sen ;)
Oon muuten huomannu, kun oon nyt jättäny melkeen kaikki hiilarit pois, niin "turvotus" ja nesteet on lähteny, mut  sit oikeesti LÄSKIN palaminen on pirun hidasta. Tunntuu, että se ei meinaa millään lähteä, vaikka tekee töitä vaikka kuinka paljon. Miten ihmeessä siitä voi olla niin vaikee päästä irti, mutta helposti se tulee?

Mä jouduin muuteen viimeviikolla sanomaan sille, mun PT:lle, että olen oikeasti tosissani ja haluan treenata kovaa ja loppuun saakka kaikki sarjat!!! Etten tuu tänne salille vaan "hengailemaaan". No se ymmärsi yksän ja on nyt skarpannu todella, TODELLA paljon. Nyt on oikeastaan kiva treenata sen kanssa, ku se on niissä sarjoissa mukana, eikä ole enää niin "ailahteleva"... ainakaan vielä :D

Mun ajatukset pyörii taas hirveesti vkl. Meillä on tulossa rapujuhlat ja n. 15vierasta. Mä en oikeen tiedä miten mä niistä selviän. Pitäis siivota, käydä kaupassa, miettiä mitä laittaa päälle ja niin to oon menossa suihkurusketukseen. Haluun oikeen sellasen tosi tumman brunan päällä :D Voisin ottaa tossa huomenna valokuvaa NYT ja sitten torstaina JÄLKEEN rusketuksen, näette miten muutun namibialaiseksi :) On se kumma, miten "ruoho on vihreää aidan toisellapuolen". Tummat haluaa vaaleat ja vaaleat tummaa :D

Kävin myös shoppailemassa tänään. Pitäis värjätä hiukset. Mulla on tosi vaaleat hiukset, mutta mun mielestä taittuu vähän keltaseen ja en halua mitän keltasia hiuksia. Kokeilinkin tällästä valintaa.




Toivottavasti ei menny ihan pieleen :) Tietääkö kukaan , että onko tossa värissä sinistä? Sinen kuulemma poistaa keltasuutta? Vai olenko ihan pihalla?
Lisäksi ostin TUMMAA meikkivoidetta, kun tulee sitä suihkurusketustakin hankittua.



Lisäksi ostin lisää sarjaa johon oon hurahtanu aivan kokonaan :D

Ja loppupäivä meni puistossa kuvaillen... Outoja kuvia ja aurinkoa ottaen! Oli tosi hyvä sää! <3












Eli siinä pläjäys turhaakin turhempia kuvia? :D Ehkä mä saaan huomiseksi jotain järkevämpää päivitettyä? :D

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti