keskiviikko 15. elokuuta 2012

Mä tein sen!

Mä tein sen tänään!

Soitin sille Lahdessa asuvalla PT:lle Samulille ja sovin, että ensiviikolla trenataan yhdessä! Oon tän 2kk miettiny, että minkälaista olis treenata sen kanssa, koska kaveri vaikuttaa niin motivoituneelta ja työhönsä panostavalta tyypiltä, että helkutti, pakko mennä vetämään ainakin yhdet treenit sen kanssa!

Muutenkin olen alkanut miettimään, että nykyinen sali jossa käyn, niin mulla kestää sinne ajaa sen 60min pahimmillaan. Siis ruuhkassa. Muuten suoriudun siitä n. 45min. Eli matkoihin kuluu ihan älyttömän paljon aikaa! Ja tämäkin aika on vaan yhteen suuntaa. Eli treenaamiseen aikoineen mulla menee sellaset 3h päivässä joka mun aikataululle aika paljon. Lahti on musta katsottuna vielä vähän kauempana, mutta nykyinen sali aivan Helsingin keskustassa jonka vuoksi joudun ruuhkassa odottelemaan. Nyt pääsisin "tykittämään" autolla suoraa motaria pitkän matkaa. Ehkä jopa suoraan perille? En tiedä, mutta mahdollisuus olis, että matkaan kuluisi paljon vähemmän aikaa joka yksi syy siihen, että haluan lähteä kokeilemaan Samulin valmennusta. Sekä suurena + plussana se energisyys joka ainakin välittyy puhelimen läpi.

Silti minusta tuntuu, että olisin "pettämässä" nykyisen PT:tä, (Personal Trainer) koska lähden toisen palveluita kokeilemaan. En ihan täysin vielä ole vaihtamassa, mutta ihan se positiivisuus ja energisyys vaan vetää mua puoleensa testaamaan minkälaista olisi "aidan toisella puolen" onko sielä ruohovihreämpää? Ja tosin, mähän se asiakas olen joten saanhan mä kilpailuttaa ja kokeilla muitakin vaihtoehtoja? Eikö? Miksi sitten omatuntu kolkuttaa? Ei pitäisi olla liian tunteellinen :D

Odotan siis innolla ensiviikkoa ja ensi treenejä. Seuraavan kerran mulla on treenit "oman" PT:n kanssa perjantaina ja haluan sellasen tappotreenin, niin että hikivirtaa!

JOS JOKU TIETÄÄ OIKEASTI HYVÄÄ PT VALMENTAJAA NURMIJÄRVI, TUUSULA, RIIHIMÄKI, HYVINKÄÄ, VANTAA aksentilla niin olis enemmänkin, kuin bueno! PT:llä pitää olla koulutus käytynä, monen vuoden kokemus ja mieluiten itse kisoissa käynyt ja menestynyt osaaja! Joo ei mulla vaatimukset korkealla ole?! Mut niinkuin sanoin asiakkaana saa vaatia vain parasta mitä rahoilleen voi saada! Joten viestiä/ilmoitusta vaan tulemaan jos tiedätte jonkun oikein hyvän tyypin ja motivoituneen!

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti