maanantai 13. elokuuta 2012

Kerkesinkin tänään vielä bloggaamaan! :)

Tänään lähtee siis laiva kohti etelää, eli viereiseen maahan VIROON :D On aivan sika hyvä fiilis, sain lenkin tehtyä ja lankkutreenit purkitettua :)

Tosta voitte käydä kurkkaa mikä on lankku ja miten se tehdään ;) http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/vatsa-akatemia/vatsa-akatemia-lankku

Mulla on ihan sika hyvä huippu fiilis ja toivottavsti se tarttuu teihin ja kaikkiin <3 Löysin myös biisin johon rakastuin <3


Tää on niin loistava kipale. Samoin myös tää:


Näillä mennään, eikä tätä fiilistä pysty pysäyttää!!! <3

Kävin muuten ottamssa tänään muos vähän brunaa. Suihkurusketusta, kun suomen kesä on nin kylmä, ettei siitä ole kerinny ruskettumaan (tosin mulla ei varmaan olis edes aikaa vaan maata auringossa :D)
Sit tein eilen kynnet, joista mulla on ollu 2kk tauko. Rakennekynsiä oon pitäny viimiset 3v :)



Tein nyt tälläset ihan peruskynnet ja lyhkäset, kun ei pitkään aikaan oo ollu niin näillä on hyvä aloittaa. Halusin aika luonnollisen näköset, mut en mitään peruranskalaista valkosillapäillä. Vuosien varrella on ollu monen laista, joista ehkä nää kaks on ollu kaikista kivoimmat:




Mä tykkään näistä teräväkärkisistä kaikista eniten, mut nää ei kyl millään lailla oo enää "luonnollisen"näköiset kynnet ja näihin mitää tottua, en suosittele, että heti laittaa tälläset ilman et on kokeillu rakennekynsiä... nytkin vaikka mulla on tosi lyhkäset kynnet niin oon joo kolauttanu montakertaa nää jonnekin, kun tottu, että "ei oo kynsiä ollenkaan" :D Ja se oikeesti sattuu, kun se kynsi osuu johonkin!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti