torstai 16. elokuuta 2012

Missä olet motivaatio? Lähde pois masennuslaiskuus!

Mä oon jotenkin ihan väsyny, mua ei kiinnosta mikää eikä huvita mikään. Eniten joka kuvais tätä yleistä "hapitusta" on VI*TUUNTUNUT!!!!! Miksi olen? Sitähän en tiedä itsekään joka lisää vaan tätä mun ärsytysastetta lisää. Vihaan tätä päivää, vihaan huomista tulevaa, vihaan urheilua jota pitäis lähtee harrastaa vihaaan itseäni, läskejäni, laiskuuttani kaikkea. Tää on taas näitä päiviä kun kaikki levii käsiiin... TÄYSIN.

Mulla harvoin nää kestää päivää pidempään, mutta tänään on 2päivän "masennus" menossa. Kaadoin vedet lattialle, haarukat lenteli, vaatteita en löytänyt, suihkussa tippu suihku päälle, näytän variksenpelättimeltä, en saanu nukuttua, väsyttää, nälkä, ei tee mieli syödä mitään terveelistä, ei kiinnosta mikään :D

Tässä mun eväät, tekis mieli vetää vaan hampurilaisia, sipsiä ja karkkia tähän v*tutukseen, eikä mitään tälläistä!


Jouduin alentumaan ja laittamaan viestiä myöskin mun PT:lle, että pahimmanluokan motivaatiopula menossa, että saa kyllä takoo mulle energiaa ja vetää kunnon treenin, että päsen tästä tuskasta eroon. Ääääh, ärsyttää tälllänen vetelehtiminen!

Onneks tää auttaa:


- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti