keskiviikko 22. elokuuta 2012

Taistelu syömisen kanssa!

Mun fiilis vaihtelee aivan täysin laidasta laitaan. Aina. Mä en tiedä mikä ihme siinä on. Oon heittänyt vitsiäkin siitä, että mulla on varmaan koko elämän kestävä "vaihdevuosi". Välillä on huippu hyvä fiilis, kivaa ja elämä hymyilee. Samalla sekuntilla se voi vaihtua ja mieli mennä maahan ja elämä kaatua niskaan.... tai sitten olen vain hullu :D

No oli miten oli. Piirsin yhden kaavion kuvaamaan mun tunnekäydää ja se näyttää kutakuinkin tältä!




Tässä vähän kuvaa siitä, että tosiaan vaihtelevalla menestyksella mennään :D Tällähetkellä olin jossain tosi ylhäällä menossa joka tarkoittaa että oli hyvä fiilis, mutta vähän laskeuduttiin sieltä alas, ei kuitenkaan ihan pohjalle saakka :D 

Mutta siis asiaan.

Nimittäin syöminen. En tiedä käykö tän saman rumban kaikki urheilijat lävitse vai olenko poikkeus? Aluksi oli hyvä motivaatio ja söin 3h välein jotain valkuaista. Eli proteiinia, mutta viimeviikko meni ihan läskiks. Söin kaikkea mitä_ei_olisi_pitänyt_syödä ja päätin nyt aloittaa dietin uudelleen (tai siis elämäntavan). No, on alkanu taas tosi hyvin joo. En tälläkertaa ole vielä sortunut ja eilinen päivä meni tosi hyvin, mutta sitten miten tässä taas kävi näin? Oon unohtanut syödä tänään kokonaan!!! Tai siis oon syöny joo.. mutta en 3h välein enkä proteiinia... kohta lähtee kaikki lihaksetkin pois.. ne pienet jotka kerinny ehkä kehittyä.. jos on :D
Mä en tajuu miten syöminen voi joskus olla näin vaikeeta?! Ei silleen, että mun tekis mieli mässytellä ja "perseillä" tän kanssa, vaan ihan se, että ei oikeesti maistu. Mikään ruoka. Argh! Ongelmia ja ongelmia. Ei tosiaan oo helppoa... taaskaan. Ja taas mä parmatan tässä :D Ehkä mä oon hiljaa yritän skarpata... En KARPATA! ;)




Hyvää yötä <3

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti