lauantai 25. elokuuta 2012

Ähinää salilla

Tähän aikaan illasta saattaa olla, että on aika rauhallista vai olenko väärässä? :D

Tää on ensimmäinen kerta, kun mulla ei oo mitään blogattavaa. Jotenkin tuntuu, että kaikki on sanottu ja tehty? Mulla on niin ajatukset jo ensiviikossa, koska silloin mulla alkaa vkoon vapaat josta olen maailman onnellisin ihminen! Niitä on odotettu monta kuukautta! <3 <3 <3 Meillä on juhlatkin tulossa ensi Pe joilloin tulee paaaaaljon kivoja kavereita, joit en oo nähny piiiiiitkään aikaan. Aivan huippua! Niistä hiukan lisää sitten taas ensiviikolla <3

Tänään kävin salilla taas. Voin sanoa, että oli tähän menessä rankin treeni ikinä! Mä niin rakastan sitä miestä, kun se piiskaa ja rääkkää mua sielä salilla! Ihmisen pitää oikeesti olla hullu, kun tykkää kidutuksesta! :D Tänään oli jalkapäivä. Mä en oo koskaan vääntäny niin hampaat irveessä niitä painoja niinkuin tein tänään. Enkä oo ymmärtäny, sitä kun ihmiset "ähkii" ja "ärjyy" salilla. Tänänä itse vahingossa samaistuin siihen... Nimittäin.....

Väänsin niin huolella niitä painoja ja en olis millään jaksanut enää yhtään sarjaa. Jännitin kaikki lihakset, jotta saisin ne liikkumaan. Sattu aivan hel#¤%tisti ja jännitin todella kovaa koko kehoa ja sitten ku kuului yhtä-äkkiä säälittävä "ähkäsy", vähänkö mua rupes hävettämään!!! :D Tosin se on sielä salilla ihan normaalia, mutta oon aina ollu sitä mieltä, että mitä järkeä sellasella pärinässä on... nyt se sitten tuli koettua, että ei se vamaankaan ole siitä kyse, että haluaisi "matsoilla" tai muuten vaan pitää ääntä, vaan että oikeesti väännetään ihan viimiseen saakka niin että "pääsee" ähinä. Haha. Tulihan tämäkin todistettua. Vähän noloa, mutta ehkä olen taas askeleen lähempänä salielämää? :D

- Fitness

2 kommenttia:

  1. Kiva lukea samanhenkisen ihmisen ajatuksia :) Mulla on paaaaljon pidempi matka edessä ja haaveissa body fitness kunto. Paljon tsemppiä sinne ja tuun varmasti uudelleen seuraamaan miten edistyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Kävin katsomossa sun blogia ja oot saanu todella paljon aikaa! Hienoa, että olet jaksanu tehdä töitä ja toivottavasti jaksat edelleen! Elämäntapamuutos ei oo helppo tehhdä, mutta sitä täälläkin päin yritettän kovasti, vaikka välillä tulee sortummisia ja "synkkiä"kausia :D Tseppiä sulle treeneihin, ei sitä roomakaan päivässä rakennettu! ;)

      Poista