lauantai 11. elokuuta 2012

Esittelyssä musta mekko!

Moikka!

Eilen esittelin teille valkoisen mekon jonka tilasin vajaa viikko sitten Bontique LouLousta ja tänään on vuorossa sitten mustan mekon vuoro ;)

Valkonen mekko ei siis ihan immarrellut tätä mun kaunista kroppaa, mutta HERE I COME, ehkä 2kk päästä jo alkaa näyttämään paremmalta. Toivossa on ainakin hyvä elää ;) Mä oon tunnettu mun kavereiden keskuudessa siitä, että RAKASTAN lyhkäsiä mekkoja yli kaiken! En tajuu mikä siinä on, mutta en vaan pysty pitämään polvensaakka olevia hameita/mekkoja vaan mitä lyhkäsempi, sen parempi. Mä oon miettinyt, että pitäisikö mun alkaa aikuistumaan ja käyttämään jotain muuta,kuin "roiskeläppä" mekkoja/hameita, mutta se on viimisen 10v aikana ollut niin mua, niin mihinkä "seepra raidoistansa" pääsee? Ei mihinkään! Ja miksi mun pitäisi ruveta muuttamaan sitä mitä olen, jos kerta viihden niissä ja tunnen itseni hyväksi niissä.

Ajatukset uuteen vaatemuutokseen johtuvat 2 eri asiasta, joita olen miettinyt tässä hetkenaikaa. Nimittäis aloin seuraamaan Gossip Girlsiä  ja sielä ne on tosi nättejä, vaikka eivät liiku "puolialasti"kaupungilla. Okei, se on sarja, mutta ajattelin, että "nätistikin" voisi harjoitella pukemaan :) Ja toinen asia mikä sai mun ajatukset heräämään on, yksi tuttavistani on saanut lapsen jonka seuraksena "ikiblondina" tunnetta tyyppi meni ja värjäsi hiukset punertavan ruskeaksi. Olen myös ollut viimiset 10v blondina (lukkuunottamatta pientä värikokeilua), mutta pääätin, että tää väri sopii mulle ja enää en jaksa lähteä värjäilemään hiuksia muun värisiksi. Mustasta takaisin blondiin, ei ollut nimittäin mikään maailman helpoin operaatio ja sitä en halua enää käydä läpi, mutta silti jotenkin toi mun tutun hiuksien värjäys sai taas miettimään, että pitäisikö aikuistua?

Ja koska olen nainen, sain yhdesta ainoasta mustasta mekosta/paidasta tälläisen avautumisen aikaseksi ja vain naiset siihen pystyvät :D HAHAHAH Tässä siis se musta mekko jonka tilasin. Vihdoin ja viimein ;)

Tälläisessä paketissa ne siis tuli:


Ja tältä se sitten näytti:




Eli, näyttää paremmalle, kuin  se valkoinen mielestäni. Mutta HUOM! Tämä mekko on myös minun mielestäni LIIAN lyhyt, joten se vaatii kyllä legginsit jalkaa, ennenkuin sitä voi käyttä. Koska istuessa/kumartuessa näkyy kyllä puolet takapuolesta :D Ja lisäksi mekko on liian avanoinen takaata ja ilman legginsejä kokonaisuus olisi hyvinkin halvanoloinen.


Plus, että tämän kanssa ei voi todellakaan käyttää "tavallisia" rintsikoita, vaan joko ilman tai sitten sellaset jotka sidotaan kaulasta kiinni, kuten tuo mekko. Takaatapäin yksin oli myös TODELLA vaikee kuvata, joten tää kuva ei kyllä imartele mua, eikä ketään muutakaan :D Ja sitten toi oli oikeesti todella lyhyt!!!

Tässä hieman yksityiskohtia vielä "mekosta"




Sellaista siis tänään. Mitäs teille ?

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti