keskiviikko 1. elokuuta 2012

Miten sovittaa urheilun vuorotyöhön?

Mua oikeesti pelottaa tää treenaaminen tai tää mun ajankäyttö, kun taas tuntuu siltä, etten vaan yksinkertaisesti kerkeä treenamaan. Vähänkö mua ärsyttää se! Eilen piti mennä vetämään sitä "yö mäkeilyä", mutta eihän siitä mitään tullu. Olin kotona vasta klo 01 ja töissä piti taas olla taas takaisin klo 12. Pakko oli käydä nukkumaan jos halusin, että jaksan olla taas seuraavat 12 tuntia töissä. Siis tää on niin ärsyttävää!

Kyse ei nyt todellakaan ole motivaation puutteesta, vaan siitä, että oikeasti ei ole aikaa! Vuorotyöt ja pitkät vuorot tekävät tästä aivan todella vaikeaa. Vähänkö hävettää sanoo PT:lle, että en ole kerennyt tekemään mitään. Tiedän jo nyt tasan tarkkaan, että se ei tule uskomaan sitä ja luulee, että mulla on motivaatio lopahtanut. 

Mulla olis ollu huomenna PT tunti, mutta yritän saada sitä siirrettyä huomiselle, että kerkeisin ite treenaamaan huomenna salilla tai edes käydä juoksemassa tai peräti molempia. Jos ei onnistu, niin sitten täytyy vaan mennä salille taas vähän aikaisemmin (1h) että pääsee juoksemaan juoksumatolla vähän kauemmin, mikä varsinkin on todella tylsää. Mielummin juoksentelisin tuolla ulkona... hmmm... 

Ja mua ärsyttää, kun oon niin hokenut, että LAISKUUS ja AIKAANSAAMATTOMUUS, ovat niitä pahinpia  asioita jotka sotkee urheilun ja mielenkiinnon ja nyt olen tavallaan itse sitä tekemässä, mutta onneksi vaan tavallaan. Miten ihmeessä tää voi olla näin vaikeeta?

Onko täällä ketään muita vuorotyöläisiä, ketkä yrittää sovittaa urehilun ja työt sopimaan samalle viikolle? Jos on niin nyt toivon ja rukoilen jonkinlaisia vinkkejä siihen miten se onnistuu tai tarinoita siitä miten te hoidatte urheilun tai saatte sen sovitettua aikatauluihin, nimittäin on oikeesti TOSI vaikeeta!

PLEACE, HELP ME AGAIN!

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti