keskiviikko 8. elokuuta 2012

Euforia, kirjainmellisesti !

Mulla on ollut tänään tosi raskas ja väsynyt päivä!

Eilen oli meillä juhla, joissa itse olin selvinpäin ja kavereille kuskina. Syistä, että jokusenaika sitten viinamaistu ja se alkoi turvottaa ja kertyä vartalolle, sekä mulla on sellanen lääkekuuri päällä, jonka kanssa EI SAA nauttia alkoholia tippaakaan. Myönnätteköön, että siinä alussa vähän söi, kun olisi ollut kiva itsekin "irrotella", mutta päätös, mikä päätös. Nyt keskitytään treeneihin ja kuntoon tulemiseen! Josta tulikin mieleen, että...

!!!! MULLA ON YHDET FARKUT JÄÄNEET SUUREKSI !!!!!

Siis voin kertoa, että MIKÄÄN tunne ei ole niin mahtava kokea kuin tuo edelliseen lauseen tuntemukset! Ei edes SE_TUNNE, kun mahdut joihinkin vanhoihin farkkuihin. Okei, on sekin tosi mahtavaa, mutta tää, että huomaaa, että vaatteet jää suureksi, se vasta huippu tunne on päihittää ihan kaikki. Oon siis tänään ollut hekuman huipulla ja lennellyt euforiassa :D 



Ja oon myös popittanut tätä biisiä, vaikka on kyllä tosi kulunut jo, mutta fiilis on ollut ihan taivaissa. 

Mutta, nyt vielä pieni blokkaus tämänpäivän salitreeneistä. Tänään oli Hauis olkapää treenit. Käsipainoilla, eikä ollut yhtähelppoa, kuin joissan laitteessa olisi tehnyt (laite --> repeen aina, kun sanon ton, tulee mieleen et olis jossain huvipuistolaitteessa kieppumassa :D anyway), kädet liikku mihin sattu, ei pysyny sielä missä piti ja oli se aikamoista säätöä. Mutta hyvä treeni se oli. Vei käsistä kyllä viimisetkin voimat. Ja huomasin taas, että mulla on toooosi huonot olkapäälihakset? Tässä taas huomaa miten "noviisi", olen näissä hommissa... Tiedä edes mistä lihaksista sitä puhua :D Mutta pääasia, että treeni siis toimi.

Mutta sitten siihen, miksi yllätyin tänään?

Olimme, aikasemmin eilen puhuneet, että sali jossa käyn koostuu fitnesskisailijoista, kehonrakentajista ja muista TODELLA hyvässäkunnossa olevista miehistä ja naisista (tunne sielä on joskus ulkopuolinen... "öö kuka ei kuulu joukkoon"-Ajatuksella). Nää mun kaverit ovatkin nimenneet sen salin "horkkasaliksi" ja väittävät, että kaikki sielä käyttävät steroideja, vaikka en suostu uskomaan sitä :D No tää mun PT on myöskin entinen kisailija ja hyvässä kunnossa itsekin. (saavuttanut mitalleja). Keskusteliin sitten syömisestä ja lihasten kasvusta. Ihan pienessä lauseessa ja ohimennen PT sitten sanoi, että "osahan käyttää steroideja nopeuttaakseen lihasten kasvua". En sitten enempää lähtenyt asiaa kysymään. Itse olen ollut niitä vastaan ja pelkään niitä riskejä joita niissä piilee, mutta ovatko steroidit kuitenkin jo melkein "nykypäivää", eikä enää niin "mustaa pörssiä"? Olisin halunnut kysyä PT:ltä, että suositteleekö se vai ei, mutta en sitten jotenkin tajunnut. Veikkaan, että tuskin suosittelee, mutta kertoi, että näinkin tehdään, koska olenhan hänen silmissään TODELLA NOVIISI :D

Harmittaa vaan, että en nyt saa koneelle niitä kuvia näistä mun suureksi jääneistä housuista ja muista eilisillan kuvista?(akkuloppu) Haluatteko muuten nähdä minkälaiset juhlat meillä oli? 

- Fitness

2 kommenttia:

  1. taidan tietää millä salilla käyt, kun tiedän pt:sikin!;) se on toooosi hyvä sali, ja tsemppaava meininki. kukaan ei arvostele, ja saa olla sellainen kuin itse haluaa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näinhän se menee! Sielä on kyllä tosi hyvä ilmapiiri jos puhutaan samasta paikasta! Tsemppiä vaan sullekin treeneihin! :)

      Poista