torstai 9. elokuuta 2012

Ikävä Herra X:sää.



Mulla on sellanen tietty tilanne, että en voi olla herra X lähellä. Kyse ei ole siitä, etteikö se haluaisi tai enkö mä haluaisi vaan, emme vaan voi olla toistemme lähellä tai kahdestaan. Yhtään helpommaksi ei tee tilanne se, että mulla on ihan kauhea ikävä tätä herra X.

Mulla on pitkän, pitkän piiiitkän aikaa ollu jo jokin "läheisyysriippuvaisuus" ja tarve päästä "söpöilemään" jonkun kanssa. Pitämään kiinni kädestä, halaamaan ja pussaamaan ja vaikka viettää iltaa ihan elokuvan parissa. Tavallinen "koti-ilta". Ah, se olis niin ihanaa. Mutta ei. Ei vaan käy. 


Mä en tajuu, miks tän piti mennä näin... Tai tajuun, mutta en kuitenkaan tajuu. Osa musta sanoo, että kannattais vielä yrittää, kun kuitenkin hyviä kavereita mukamas ollaan, mutta toisaalta taas en haluaisi vaikuttaa säälittävältä, kun tiedän itsekin varsinhyvin, että tilanne on näin paljon parempi. Hanakalammaksi tän tilanteen tekee se, kun tiedän että sillä X:lläkin on tunteita mua kohtaan ja oikeasti haluais "söpöillä", mutta sekään ei voi. Ehkä annan ajan kulua ja odotan huomista ja uneksin tulevasta?


- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti