maanantai 24. kesäkuuta 2013

Missä olet motivaatio, kun mun PE*SE REPÄÄ!!!

Nyt on motivaatiot kylllä jossain hornan kuusessa sanon minä! YYYH, pelkkää löhöilyä ja mässäilyä. Mistä taas saadaan kunnon motivaatio päälle, kun loppuviikosta kuitenkin perse reepee. On synttäreitä, kakkua ja juomaa. ARGH. Olen pulassa.

Oon nyt viimisen viikon ollut vaan möllöttänyt. Oon salaa vähän luistanut tahelteen tästä hommasta, kun meille on tulossa se pentu (josta olen aikasemmin selittänyt, mutta jos nyt joku miettii, että mikä penru, niin ihan pentu koira. Ei lapsi :D) niin, sen puolesta oon tässä vähän "löysäillu" ajatuksella "kohta saa taas pennä pää edellä ja pää kolmentana jalkana". No totuushan on, se, että JOS OLISIN ollut fiksu niin OLISIN elänyt normaalisti, liikkunut ja syönyt niinkuin ihmisen kuuluukin syödä enkä syönyt pastaa kilokaupalla ja käyny kerran subissa. Joooo... no hiilarit on ainakin kohdillaan taas kropassa ja tuntuu, että kirjainmeillisesti perse repeää!!! Siis laajenee, eikä mahdu enää minnekään. Pahaolo ja turvottaa. No itseppä aiheutettu.

Juhannuksen olin kyllä ihan kiltisti kotona, en lähtenyt ryyppäämään niinkuin kaikki mun muut kaverit teki. Mutta sanan jokaisessa merkitykseänä olin siis KOTONA. Enkä tehnyt yhtää mitään. UUH

Nyt alkaa muutos. Keskiviikkona menen pesemään mattoja. Olis parit äidin villamatot. Omat "karvamatot" ja sit muutamat "allertikko" matot jotka pitäis jynssätä puhtaiksi 30 asteen helteessä. Voin kyllä luvata, että siinä laitetaan läskitirisemään oikeen huolella, kun jynsäys alkaa keskiviikkona. Tästä operaatiosta siis kuvia tulossa myöhemmin.

Että silleen.

Lähtölaskenta on otettu häihin ja se tarkoittaa, että pe*se ei saa enää revetä, vaan sen pitää kaventua. Vuosi aikaa ja sitten. Sitten on h-hetki jolloin PITÄÄ OLLA kunnossa. Siis painotan sanaa PTIÄÄ. Joten vuoden päästä olen -20kg sen olen päättänyt! Olen puhunut!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti