tiistai 4. syyskuuta 2012

Olenko mä huono ihminen?

Tänään peruin kaikki PT tuntini 2vkon ajalta. Asia johtui osoittain siitä, että olen edelleen kipeä, enkä pääsisi salille, kuin loppuviikosta ja en välttämättä silloinkaan, kun pitää valmistella kaverin häitä ja lisäksi nuo tunnit alkaa olemaan aika kalliita kukkarolle. Nyt yritän omia siipiäni ja treenata ihan yksin! Vähän jännittää! ;)
Okei jalkatreenin mä osaan. Nou problem. Mut sitten on tää yläkroppa vetävät- ja työntavät liikkeet joka on mulle vähän vielä hepreaa, mutta uskoisin, että se tästä.

Jahka nyt paranen tästä flunssasta, niin alkaa kyllä sen puoleinen treenaaminen joulukohden, koska tiedän, että jouluna tulee taas herkuteltua, joten siihen menessä PITÄÄ OLLA lähtenyt senttejä pois vyötäröltä. Voisinkin, itseasiassa oikeen mitata vyötärön ympäryysmitan huomenna kotona ja kattoa miten montta senttiä saan vatsaa kutistettua, ennenkuin on joulukuu ;) Ongelmaa vaan tulee vaikeuttamaan aerobisen harrastaminen, nimittäin, kun tulee kylmät ilmat ja lunta niin mua ei kyllä enää saa ulos juoksemaan... ei sitten millään. Joten, joten... pitäis sitten hankkia toinen salikortti jostain lähempää tai lähtee aina sitten treenaa 30km päähän tai hankkia kotiin jokin juoksumatto? Hmm... laitetaan asia hautumaan.

Huomenna mulle soitetaan asiakspavelusta. Varsin sieltä itselleni soittoajan koskien tätä mun puhelin episoodia. Se vanha luuri ei siis ota enää käynnistyäkseen ja olen nyt sitten päätynyt siihen Samsung Galaxy S III en jaksa enää uhrata ajatustani sille, nimittäin eilen mietin koko asiaa valehtelematta sen 6h ja alkaa aivot olemaan aika heikkona ajattelemaan enää yhtään... ainakaan mitään mikä liittyy mihinkään puhelimeen. Tai tekniikkaan.

Mä mulla on ihan hirvee morkkis. Paha mieli. Vitutus ja pelotus siitä, kun ei ole enää sovittuja treenejä 2vkoon!!!! Miten mä oikeesti tulen pärjäämään??? Tiedän, että mun on joskus pakko ottaa itseäni niskasta kiinni ja yrittää omin avauin pärjätä, mutta nyt voin sanoo, että tunnen itseni TOSI YKSINÄISEKSI. Suuri haastee pienelle pikkutytölle. Olen aivan yksin, suuressa maailmassa ja kaipaan vähän sääliä nyt! :D NO EI :D Selviydyn tästäkin haasteesta voittajana :D Mutta silti mulla on tunne, että olen huono ihminen. Olenko?

Vähän oli kivaa! Olin viikon vapaalla ja nyt alotin taas työt. Sain uuden työvuorolistan josta selvis, että olen seuraavat 2vkoo töissä ja taas viikon vapaalla!!!! Siis voi tätä ilon ja onnen päivää kun avasin kirjekuoren ja tajusin, että kohta sitä taas vapaillaan. Mitäköhän sitä sillon tekis?

Salkkarit alkoi eilen! Oli muuten hyvä jakso! Katooko kukaan muu niitä enää? :D

- Fitness

2 kommenttia:

  1. Salkkareita vahtaan myös!:) En mikään oikeen fani, mut pakkomielle, inhottavaa kun jää aina niin jännitäviin kohtiin... Oli ihanaa saada joku vanha näyttelijä myös takas <3 :) PS. sulla on tosi ihana blogi ja tekstejä piristävä lukea(:

    VastaaPoista
  2. Joo mulle on kans pakkomielle :D En tiedä mikä siinä on, mut on vaan pakko nähdä :D
    Voi kiitos, sullakin on kiva blogi ja huomasin, et tykkäät kans Muodon vuoksi sarjasta! Mäki tykkään, se on kans huippuhyvä! :D

    VastaaPoista