tiistai 19. maaliskuuta 2013

Treenikuvia

Klo on 3.40. Nyt on salilta kotiuduttu Mä lupasin kuvasaldon todisteeksi niille epäuskoisille ihmisille, ketkä luulevat että puhun vaan palturia ja olen urheilun kanssa jojoileva ihminen kenestä ei ikinä voi tulla mitään ja joka puhuu vaan palturia päivästä toiseen. Syy siihen miksi en hirveesti kuvaa salilla treenejäni, on se että.

1. Mä meen salille treenaamaan, ei mulla ole aikaa sielä ruveta kuvailemaan mitään, tai muuten pelleilemään.

2. Treenaan yksin, enkä saa otettua kuvia, esim. jos olen jossain laitteessa tai muuta. Enkä tosiaan rupea pelleilmään ja etsimään paikkaa mihin voisin asettaa puhelimen, että saisin napsittua kuvia, koska mulla ei siihen ole aikaa. Muutenkin saan salilla aikaa kulutettua ihan liikaa. 

Joten kello on tosiaan aika paljon ja pakko mennä nukkumaan. "Aamulla" pitäisi mennä vielä hammaslääkäriin, joten pikimmittä puheitta, tässä muutamia kuvia mitä kerkesin napsimaan treenin jälkeen!








Lopuksi yöprotskuu ja palautusjuomaa sekasin! Nyt äkkiä nukkumaan. Huomenna (tai siis tänään) hiuksien vaalennus operaatio ja lisää vähän tuloksia numeroina. Mittoja ja sellasta. Ensi viikon maanantaina nimittäin puntarin pitäisin näyttää eri lukemaa kuin tänään. 

Hyvät yöt!

Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti