sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Blogi taukoilee... vai taukoileeko ?

Heissan!

Jotkut varmaan ihmettelee, että minne olen kadonnut :)

Ei mua mikään maa ole imaissut, mutta urheilun puolella pientä breikkiä. Odotan innolla, että lumet sulaisia niin pääsisi taas kadulle juoksentelemaan :) Kiloja on lähtenyt hyvin, vaikka en olekaan vetänyt mitään hullua treeniä. Pientä lenkkeilyä ja satunnaisia kertoja salilla. Häät alkaa lähestymään ja roomaakaan ei rakennettu yhdessä yössä, joka tarkoittaa sitä, että keväällä kun aloittaa juoksemisin, täytyy siihen lisätä vielä sali ja sitä treenaamista pitääkin sitten pitää yllä.

Jossakin keskustelupalstoilla käydään kiivasta keskustelua siitä, että olen vain läskiperse joka ei jaksa tehdä mitään, eikä musta voi ikinä mitään tullakaan. Sinäänsä huvittavaa miten ihmisillä on energiaa alkaa haukkumaan toisia. No anyway, mun puolesta te voitte olla musta mitä vaan, kunhan itse ja läheiseni tiedämme kuka minä itse ole. Ei mun tarvitse teille alkaa todistelemaan mitään :)




Saatan tässä jonkinlaisia päivityksiä tehdä ennen kevättä jos teitä kiinnostaa muutkin postaukset kuin pelkkään urheiluun liittyvät jutut?
Muussa tapauksessa mut tavoittaa viimeistään ensikuussa, sillä haluan uskoa, että siihen saakka on lumet joksenkin lähtenyt, että tiet alkaisivat olemaan sulia ja askel pysyisi tiessä niin pystyisi aloittamaan juoksemisen ja mäkitreenin ja kaikkea muuta kivaa  <3 Urheilu on kivaa, mutta vihaan talvella urheilua ylikaiken, kylmä ja cardiotreeni salilla on niin puuduttavan tylsää... Oletteko samaa mieltä? Mutta pidemmittä puheitta. Palataa asiaan viimeistään kesällä... ellei teiltä tule jotain viestiä, jos haluatte kuulla kuulumisia, syömisiä, ruokailuita tai muuta vastaavaa toimintaa :)


Heippadihei

Fitness

Kuvat: http://weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti