perjantai 1. maaliskuuta 2013

Radikaaliteko!

Mulla on menny viikko aika villisti ja hujahduksessa! Mä en ees ihan hirveesti vapaa-ajalla kerkeä viihtyä tietokoneen ääressä, kun on niin paljon tekemistä ja menemistä! :) Nytkin vietimme T:n kanssa kivan vkl Helsingingissä Lönrothinkadun Glo hotellissa joka oli tosi kiva! Ihatuin siellä eritoteen sadesuihkuun <3 Sellanen on pakko saada itsellenikin!






 Vaikka me molemmat ollaan asuttu koko ikä Helsingissä ja nyt muutettu maalle, niin oli kieltämättä hassu lähtee "Helsinkiin hotellilomalle", kun olisi voinut yhtähyvin mennä vaikka kaverille, vanhemmille tai vaikka taksilla kotiin, koska loppupeleissä me ei ihan "niin" maalla kuitenkaan asuta :) Mutta en laita sitä sitä vastaan, että eikö ollut kiva mennä aamulla suoraan katettuun pöytään syömään aapulaa jossa kurkut oli viipaloitu, salaatin lehdet eroteltu, tomaatin ja kaikki muut laitettu nätisti esille. Ja aamiaispala vaihtoehtoja oli monta erillaista, eikä ainainen "muna/rahka/hässäkkä/". :D Kyllä sitä ihminen on vähään tyytyväinen :)

Mutta se mikä tässä mun elämässä on äärimmäisen radikaalia, on se, että mulla on viimisen 10v aikana ollut blondi ja nyt menin sitten tekemään hiuksilleni jotain......


Mä ihan ihan saletti oo, et oliks tää nyt loppupeleissä niin hyvä idea :) Onneks kuitenkin väri on "shokkiväri" ei siis edes "kevytväri" joka lähtee pesussa hyvin pois. Mutta kuitenkin. Olihan tää aika radikaalia multa :) Tälläinen siis olin ennen


Kumpi siis parempi. 

Punapää vai blondi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti