sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Dietillä päivä 14 : Lauantai-illan munan etsintä

Oli kiva piipahtaa naapurissa eilen, vaikkakin meno oli jo aika hurjaa, kun paikalle saavuttiin... Toisaalta se oli ihan hyvä puoli koska kukaan ei tajunnut, että olin ihan vesilinjalla :) Hih.

Täaaä vähän kuvia eiliseltä illalta!


JUHLIIN  MARS MARS !


Ihana, pieni kisu <3


Neiti lähikuvassa :)


Pääsiäis tunnelmaa <3 


Arvatkaa oliko vaikeeta pitää nappejä erossa kaikista herkuista?!



namsnamsnamamama !


MÄ LÖYSIN MUNAN !


... Ja sain yllätyksen sen sisältä! 


Vähän lisää kuvia tukasta... 


... Ja peilailua... 



... ja koristeita... 


Aivan huippu sisustusidea vessan ovessa !


Ja lopuksi nokare mämmia maustamattoman rahkan sekaan! OOn mäkin ansainnut palan pääsiäistä! :)


Sellainen oli eilinen munan etsintä ilta :) Mites teidän lauantai ilta sujui?  Itse olin tosiaan eilen liikenteessä Vichyn ja kraanaveden voimalla!

Yöllinen kellojen siirto on sotkenyt pahasti mun aikatauluja :D En muinaa millään uskoa, että kello on jo kohta yks ja enkä oo vielä edes käynyt salilla! Tänään on viiminen treenipäivä tällä viikolla ja edessä vatsatreeni. Oon aina ennen tätä tehnyt vatsat samalla, muiden treenien yhteydessä, eli perjaatteessa 3-4krt viikossa on tullu väännettyä vatsoja, mutta melkeinpä aina on jäänyt sivuvatsalihakset tekemättä. Ajattelin testata tälläistä treeniä jossa vatsat tehdään yhtenä päivänä viikossa koko "litannia", eli syvät vatsalihakset, (lankku), vatsarutistukset, selänojentajat (onkohan se nyt oikea termi?) ja sit tietenkin vinot vatsalihakset. Varmaan nyt ensimmäisenkerran kokeilen laitteissa ja seuraavalla kerralla ensiviikolla kokeilen vapailla painoilla ja kummassa tuntuu paremmallta (lue kauheammalta! :D ) niin jatkan sillä :)

Tälläiset suunnitelmat tänään, nyt salille valmistautumaan, muuten jää vielä menemättä! :D

Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti