keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Aamun startti!

Huomenta!

Käytiin äidin kanssa eilen vähän asioilla ja shoppailemassa Ikeassa. Mitään ihmeellistä ei löytynt mukaan hiukan kukkia, muutamat kuohuviinilasit. viltit ja pari lamppua. Itseasiassa olin menossa hakemaan vain lamppuja, mutta kuten aina. Jos lähdet Ikeaan "vain käymään" tarttuu sieltä mukaan paljon muutakin :)

Tänään ei mulla olekaan mitään ihmeellistä ja uutta kerrottavaa. Taas on raahauduttava salille. Tiet alkaa täällä olemaan paikkapaikoin aika hyvin sulaneet. Vielä, en kuitenkaan uskalla lähteä pyöräilemään/juoksemaan, koskan välillä on kohtia, kun on tie peilijäässä. Mä voin sanoo rehellisesti, että odotan kuin hullupuuroa, että pääsen juoksemaan ja pyöräilemään ulos! Varsinkin, kun salille lähtee niin se "kardio"treeni tulee siitä pyöräilystä, eikä tarvii sitten niin kauaa juosta/polkee pyörää salilla, koska se on aivan äärimmäisen tylsää :) Ihan eri asia, kun sitä luonnossa tekee :)

Mutta tälläiseltä näytti mun aamiainen tänään :)


Suklaa-pähkinä protskua ja kevyt maitoa. Pannulla paistettua kananmunaa, yhdellä keltuaisella (2munaa). Kurkkua (mauste, huono valinta, mutta teki mieli :D), ja mustapippuria ja täysjuväleipää (Realia) alla. 1viipale siis.
Näillä eväillä tää ajatteli lähteä tästä taas samalle salille, samojen naamojen pällisteltäviksi ja samoihin laitteisiin kuin viimeviikolla. No tulee ainakin parempi fiilis sen jälkeen, mitä mulla nyt, on koska ei vois vähempää tällä hetkellä kiinnosta. Haluisin tehdä jotain muuta :D

Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti