lauantai 30. maaliskuuta 2013

Dietillä päivä 13: 2vkon yhteenveto

Tänään yksi ystävä pariskunta järjestää illanistujaiset heillä kotonaan. Tiedossa on siis pääsiäisen juhlintaa, syömistä ja juomista ja tietysti munan piilotusta ja etsintää.

Olen niin hullaantunut näistä treeneistä ja päässyt urheilun mukaan, niin päätin lähteä sinne tänään aivan selvinpäin Vichy linjalla. Valitettavasti tiedän jo valmiiksi mitä sitä seuraa. Lukuisia kyselyitä siitä olenko raskaana ja epäuskoa ja ihmettelyä. "Miten joku dietti voi olla niin tärkeetä?" "Ota nyt edes yksi lasillinen viiniä".
Helpommalla tietysti pääsisin jos en menisi ollenkaan, mutta en jaksa koko viikonloppua kököttää täällä sisälläkään. Eräs toinenkin kaveri pyyteli, että olisin lähtenyt baariin bilettää, mutta sinnekään en valitettavasti nyt pääse lähtemään.

Kesäkuu 2011
Tänään ensimmäistä kertaa oli todella hyvä fiilis käydä salilla. Ei ollut sellainen "pakkopullanmaku" kokoajan suussa, että nyt kiireellä on tehtävä ja päästävä pois. Vaan oikeasti viihdyin sielä. 2vkoon intensiivisen treenamisen aikana olen ruvennuy TYKKÄÄMÄÄN urheilusta, joka mun mielestä on todella outoa. Toki tähän 2vkoon on mahtunut sellasia päiviä, että en olisi millään jaksanut lähteä salille ja sehän on ihan luonnollista, että sellaisia tulee. Pääasia, että sinne salille pääsee! Nyt on siis se hetki jolloin ei pidä lyödä hokkareita sivuun vaan jatkaa samallalinjalla. Haastetta tuo matkaan, kun työt alkavat, mutta näin hyvään vauhtiin, kun olen päässyt, uskon, että se ei hidasta tahtia ja organisointia työn ja salin välissä.

Joulukuu 2011



Hyvä fiilis varmasti tulee myös siitä, että paino tippuu niinkuin olen ajatellutkin, ruoka maistuu hyvälle ja välillä saa jopa herkutella, niin ettei se kerry heti vyötärölle. Anoppi kävi toissapäivänä ja tehtiin ruoaksi hampurilaisa. Söin yhden hampurilaisen ja sen jälkeen herkuttelin palalla prinsessakakkua ja suklaata. Eikä se ole hidastanut mun painon tippumista ollenkaan. Ennen olisi tilanne ollut toinen. Jos en olisi treenannut, kaikki se olisi kertynyt vyötärölle. Nyt paino on edelleen tippunut viime viikosta! Aivan huikea fiilis!

Nykyhetki 2013



Kovaa työtä se vaatii, mutta se miten paljon se antaa, on aivan käsittämätöntä. Huomaan itsestäni, että olen muuttunut. Kun aloitin ensimmäisen kirjoittamaan blogia joskus viimekesänä oli tavoite päästä fitnessmittoihin. Kun aloin treenata tosissani ja huomasin, että kroppa muuttuu ja paino tippuu fiilis oli aivan huikea ja se riitti mulle. Olin tyytyväinen pieneen muutokseen. Tuli juhlia kesällä ja viina virtas ja rasvaruoka maistui krapulassa, paluu arkeen ja treeniin oli vaikeaa. Ja miksi palata, kun kropasta lähtenyt jo jonkin verran kiloja? Tilanne levisi käsistä. Vaikka fiilis treenin jälkeen oli mahtava.

Nykyhetki 2013

Nyt olen oppinut nauttimaan urheilusta, jota tuona aikana en kerinnyt oppimaan. Huomaan, että kroppa muuttunut ja paino tippumassa, mutta se ei riitä. Sitten, kun omistan sixbackin joka sijaitsee vatsassa, perse näyttää hyvältä, jalat ovat lihaksikkaat ja hauis kasvaa sekä selästä alkaa näkymään lihaksia voin sanoa saavuttaneeni jotain, mutta aina on parannettavan varaa. Elämässini on alkanut uusi suunta, uusi terveellinen elämäntapa, jota en halua pilata alkoholilla ja roskaruoalla.

Tällä hetkellä voin henkisesti ja fyysisesti hyvin ja oon sellasessa vauhdissa, että mua ei kohta saa kiinni enää kukaan! :) Rakastan elämää ja tätä fiilistä! :)

Unelmia kannattaa lähteä tavoittelemaan! I LOVE MY LIFE


Siinä hyvä biisi treenin jälkeen jälki lämmittelyllä. Jotenkin pystyin samaistumaan tähän biisiin :)

<3 Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti