torstai 28. maaliskuuta 2013

Kumman aamiaisen valitsisit?

Huomenta!

Mä oon tälläkertaa vähän myöhässä aikataulusta. Tälläviikolla oon herännyt aina jossain kuudenpintaan ja nyt heräsinkin vasta vähän vaille kahdeksan :) No onneks tässä ei oo mikään hätä vielä ennenkuin anoppi hyökkää kylään :D Se on tulossa vasta siinä klo 16 jälkeen, joten ihan hyvin kerkee vielä heittää treenit salilla, siivoilla ja laittaa ruokaa... Itseasiassa mä en oo se ihminen joka tykkää ruoan laittamisesta. Päinvastoin vihaan sitä! Mut sit kaikki jälkiruoat sun muut "herkut" niin niitä on ihan kiva tehdä! :D Tänään ajattelinkin leipoo "Fitness muffinseja" katotaan mitä niistä tulee :D

Tänään mun aamiainen näytti tältä:


Ehrmannia, kirsikka tamaatteja, kurkkua ja vettä. Vettä juon paljon päivän aikana ja aamiaisellakin menee kaksi tollasta lasia vettä... (ainakin).
Hassua, mutta eilisen postauksen ansiosta oon oppinut itsekin jotain :D Täytyy tänään mennä kauppaan hakemaan Omega 3. Jos et vielä tiedä mitä se tekee keholle, niin tässä on linkki siine CLICK
Kyllä sitä näköjään itsekin oppii jotain tässä samalla hahhahha! :D Ja Vihreä tee kapseleita yritän nyt OIKEASTI muistaa samoin Magneseumia sekä sittenn niitä Omega 3 :)

Oon yrittänyt tartuttaa tätä urheilu intoa ja terveellistä elämäntapaa miehelleni, mutta toistaiseksi ihan turhaan. Joten tälläiset aamiaiset hänen lautaselta löyty tänäaamuna:



Käytiin eilen siis Citymarketissa ja mukaan lähti Cirtmarketin kebab patonkia. Sanoin, että mä en ota. Nyt vihdoin ja viimein on mennyt senkin päähän se, että enää se ei osta mulle mitään "herkkuja" kaupasta vaan vihanneksia, rahkaa ja lihaa. Jos haluun jotain "specialia" niin täytyy mun ite ostaa. Hyvä niin, näin ei tuu ainakaan mitään "ylimäärästä" syötyä ja enää ei edes haittaa jos toinen vetää vieressä jotain cittarin patonkia. Ei mun ainakaan mieli enää tee sellasia :D

Kumman aamiaisen sinä valitsisit mielummin?  :D

- Krista

1 kommentti:

  1. Heippa! :)

    Haastoin sinut, käypäs tsekkaamassa:

    http://fireforfit.blogspot.fi/

    VastaaPoista