keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Värien vaikeus

Mun mielessä pyörii aina ihan liikaa ajatuksia. Osa niistä on hyviä ja osa huonoja. Osa taas voisi, ehkä ollakin hyviä jos vaan jaksaisi viedä ajatukset hiukan pidemmälle. Niinkuin huomaa blogista... mua kiinnostaa moni asia, enkä osaa blogata vain yhdesta tietystä. Nyt bloggaan muodista ja niistä tuotteista joita haluaisin, mutta en osaa päättää väriä, kun haluaisin jokaisen ja itseasiassa tällähetkellä ei edes ole rahaa moiseen, mutta aina saa unelmoida, eikö? Tässä siis pala unelmaa ja valinnan vaikeutta


Ihania värejä! Haluaisin noista jokaisen. Ehkä kaikista eniten lempihuiviksi osoittautuu mulle toi lila, tai tumman pinkki... tosin ei toi vaaleenpunainenkaan paha väri ole. Mut sit taas toisaalta haluaisin joskus vähän eri värejä, kun aina punaista... hmm... Toi musta (mikä pinkin vieressä, näyttää vaan valitettavasti tossa kuvassa tosi kulahtaneelta, mut kuitenkin) niin se olis sellanen varmavalinta mikä ainakin kävis, vaatteet, kun vaatteen kanssa, mutta en haluais olla tylsä ja valita aina mustaa. Mut joo. Musta, pinkki, lila tai... joo siinä ne. Mikä teidän mielestä mulle sopis parhaiten?

Musta luikkari
Ruskea luikkari

Tossa vielä linkin niihin, niin huomaatte, että on oikeasti tosi paljon tummemmat. Oooh <3 niin ihanat! <3 :D


Mä oon niin tottunu itteni kyl näkemään tossa pinkissä värissä, et kyl se varmaan olis se, mut haluisin päästä siitä väristä jo pikkuhiljaa eroon :D Joo tää on taas tätä veivaamista :D
Mulla oli taas ylläri, ylläri hirveesti asiaa, mutta enhän mä enää muista mitä kaikkea mun piti sanoo ja kirjottaa, kun ton blogin uudelleen säätämiseen meni ihan sikana aikaa :D Nyt vasta tajusin, että miten noi kuvat edes saa näkymään etes jotenkin järjevästi :D Jee, hyvä minä!!! :D Oppia ikä kaikki :D

Nyt tää tytteli lähtee nukkumaan ja vetää huomisen päivän tehden kaikkea kivaa ja vähän vähemmän kivaa! ZauZau Bellat! ;)

- Fitness


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti