tiistai 23. lokakuuta 2012

Hyvää huomenta!



" Tunne kuinka tuuli

sun kasvoillesi maalaa värin uuden
ei ole hätää, ääni jonka kuulet
on aamun kuiskaus, hiljaa se sut herättää "

Aivan ihana kappale, ja oikein hyvää hyvää huomenta kaikille <3
Mulla on jotenkin tosi super hyvä fiilis, kerrankin aamulla tähän aikaan. Yleensä olen kiukkuinen ja haluan käpertyä takaisin peitonalle pahaa maailmaa piiloon, mutta tänään on jotenkin erityisen hyvä aamu. Pitäisi varmaankin lotota, koska näitä aamuja on hyvin, hyviin HYVIN harvassa!

Tänään on siis vuorossa salipäivä. Mä olisin menny muuten uimaan, mutta naistenpäivät on menessa, joka sitten esti tuon uima mahdollisuuten. Mä en koskaan ole uskaltanut mennä uimahalliin näinäpäivinä, koska en luota minkäänlaisiin tamppooneihin, että ne pitäisi kunnolla tavarat sisällä, joten parempi siis keksiä jotain muuta aktiiviteettia :D

Tänään siis lähtee jalkapäivä käyntiin. Toivottavasti mulle EI TULE sitä alytöntä päänsärkyä, mikä pilaa sitten koko treenin. En tajuu edelleenkään miten onnistun sen samaan. Keskityn nyt hengittämiseen, siihen etten keskity siihen niin paljon :D Jos se vaikka auttas :D

Ja tasan viikon päästä tapahtuu jotain hyvin jännittävää josta lisää myöhemmin tällä viikolla ;)

Hyvää päivää ja hikisiä treenejä!




2 kommenttia:

  1. Kuulostaapa hienolta, vielä maanantai! Odotettavissa siis hyvä viikko :) ps. blogisi lisätty suosikit-kansioon. Mielenkiinnolla seuraan tietäsi fitnesstähdeksi, Onnea ja menestystä! =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) vielä tässä on matkaa, mutta yritys on kova :D hyvää viikkoa sinullekin :)

    VastaaPoista