sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Tänään BB-talk show:n !!!

Päivät kuluu niin nopeesti, etten kerkeä edes hevosta sanomaan. Ollut hirveesti nyt töitä ja rytminkääntöä ja vaikka mitä. Onneks nyt pääsee sitten vähän rentoutumaan :)

Tänään illalla nimittäin lähden käymään BB-talk showssa pikästä aikaa. Olin sielä viimevuonnakin välillä vierailemassa hyvän ystäväni kanssa joka on myöas ollut joskus aikoinaan bb talossa. Ennen iltaa meidän pitäisi käydä vielä illastamassa jossain tai sitten lähetyksen jälkeen. Mitään ei olla vielä varsinaisesti lyöty lukkoon ja kaikki riippuu jaksaako ystäväni lähteä illalla liikenteeseen, kun hänelläkin on ollut paljon työkiireitä viimeaikoina. Mutta se selviää tässä päivänaikana :)

Mulla on paljon suunnitelmia ja ideoita tässä mistä mun pitäis teille kertoo, mutta en oo yksinkertaisesti vaan kerennyt. Nyt "vähän" rauhottuu taas tää meneminen ja häslääminen niin lupaan kertoa ja blogata "tilannepäivityksiä", koska mun kropassa todellakin tapahtuu mullistavia juttuja :D Treenaaminen siis tekee tulosta. Hitaasti mutta varmasti :D Kohta alan tykkäämään jo mun vartalosta! <3 Mutta se on vasta kohta... ;)

Palaillaan tänään uudelleen aiheeseen joko ennen illan lähetystä tai viimeistään sen jälkeen, kuvien kanssa :)

Mukavaa Sunnuntaipäivää!

-Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti