sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Liiku läski idiootti!

Heissan!

Mä välillä mietin miksi mä tätä blogia kirjotan. Mä saan niin paljon kuitenkin negatiivista kommenttia, että välillä pistää vihaksi. Lähinnä ärsyttää ihmiset, jotka kirjottelee "Hei, läski...", "Painu sinne mäkkiin syömään, ku muuta et osaa" yms. Tosi_Kivaa_palautetta. Joten mitä järkeä tässäkin hommassa oikeen on?!

Onneks mä olen sen verran vahva ihminen, että mua ei tollaset kommentit nujerra ja sen takia jaksankin tätä bloggaamista. Oikeastaan ihmiset, jotka tulevat tuntemattia ihmisiä haukkumaan vaan kertoo heidän omasta pahasta olostaan. Surullista, että sitä mitää tuntemattomiin ihmisiin kohdistaa. 

Ja ehkä mä oon aloittanu tän blokkaamisen vähän turhan "avonaisesti" lataamalla tänne kaikenmaailman "tilannekuvia" itsestäni, mutta ei mulla ole mitään hävettävää. Ei ne mikään ylpeilynaihe ole, mutta olen sinut asian kanssa jotan turha mulle tulla asiasta meuhkaamaan!

Mun elämässä on muutenkin viimeaikoina tapahtunut paljon hyvin,hyvin HYVIN henkilökohtaisia asioita, mutta niistä osaan olla hiljaa, voin vaan kertoa, että ajatusmaailma urheilun suhteen on hiukan muuttunut ja ensiviikolla lähen käymään uimassa! Pitkästä aikaa. Jee :)

Mutta ei siinä, hyvää sunnuntaipäivän jatkoa kaikille Asiallisille ihmisille ja teille, jotka tuutte tänne vaan "pilkkaamaan" tuntemattomia ihmisiä, niin koittakaa keksiä syy pahaan oloonne, niin kaikki voittaa! :)

<3:llä  Fitness

Ps. Kyllä kakao maistuu hyvälle ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti