keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Aika vierii ja kello pyörii...

... Aika menee niin sika nopeesti taas eteenpäin, että musta tuntuu, että en enää pysy ollenkaan mukana. Tai sitten se johtuu siitä, että mulla on ihan liikaa nykyään tekemistä.

Viikonloppuna yks tuttu menee naimisiin ja lupauduin sille joku 6kk sitten tekemään kukkakoristeet ja muutamia häävalmisteluita sinne. Mä en tiedä miks, mut oon saanu ihan hirveen stressin mokomastakin asiasta.
Sitten, mun yks toinen tuttu haluaa järjestää pikkujoulut ja yrityksensä tilaisuuden jossa lanseeraa jonkun uuden tuotteen ja mä oon luvannut hoitaa nekin. Vielä ei ahdista, mut tiedän et viikkoa ennen rupee ahdistamaan äärettömän paljon ja tiedä, että kadun jossakin vaiheessa, että lupauduin koko hommaan...

Mä en tajuu mikä siinä, on että tuttavapiirille tehdyt asiat kerää mulle hirveen stressin ennen H-hetkeä, mutta muiden ns. "tuntemattomien" asiakkaiden kanssa ei mitään ongelmaa järjestää heille vaikka maapallonympäri 28päivässä-matkaa. Eikä tuu mitään stressiä missään vaiheessa, mutta näistä sitten stressaan ihan hulluna... no ei voi mitään.

Mä oon hurahtanut aivan täysin yhteen ruokalajiin ja se on Sushi! Vosin elää pelkällä sillä. En oikeasti tiedä mitään parempaa ruokaa kuin tuo taivaallinen riisiklöntti jonka päällä lohiviipale... onanmanammanmmmm!!! Päätinki siitä hyvästä, että kokeilenpa ensimmäistä kertaa elämässäni tehdä noita kyseisiä herkkuja huomenna ihan itse! Onko kukaan aikasemmin tehnyt sushia ja osaako kertoa jotain "kikka kolmosia" mitä mun mitäis tietää kun lähden niitä tekemään?


Miks mä en ikinä muista kuvara näitä lautasannoksia kun ne on koskemattomia ja nätisti aseteltu? Ehkä siksi, kun mä en malta odottaa, että pääsen käsiksi näihin herkkupaloihin... namnamanama,,,!!! Arvatkaa rupesiko oikeasti tekemän mieli näitä? Tässä yksi hyvä syy, miksi mun treenit on vähän kärsiny, nimittäin vaikka sushi on terveellistä, siinä on kuitenkin älyttömästi hiilareita, jotka taas sitten turvottavat... että näin.


Mutta ehkä mä kärsin. Koska haluun testata, että onnistuuko kotitekoinen sushi? Oivoi... toi lohipala tuolla kulmassa.... oivoi... niin hyvää ja taivaallista!!! Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin on hyvä lopettaa, kiitos ja heihei! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti