tiistai 23. lokakuuta 2012

Herkkuperseet huomio!

Laitoin sitten tuilauksen menemään, kun kerta päiväkin on lähtenyt näin hyvin käyntiin! Nyt sitten vaan odottelemaan milloin posteljooni saapuu herkkujen kansssa!
Mä en oo aikasemmin tilannu www.mass.fi yhtään mitään, mutta töissä meillä aika moni tilaa ja tuttavapiirissä on yllättävän paljon kavereita jotka liputtaa mass.fi puolesta, joten mäkin päätin sitten kokeilla. Ennen mun vakiotuotteita olivat Sports Nutrionin tuotteet, jotka ovat tosi hyviä, mutta hieman hintavia verrattuna ainakin massin heroihin (heraproteinia) joten "check this out"!


Tilaukseen lähti Mass Whey 4kg proteiinipänikkä, ja purkkiin kuuluu oikean kokoinen mittalusiika! Tämä helpottaa paljon mun elämää, koska nyt tiedän tasan tarkaa, kuinka paljon sitä heraa pitää laittaa, eikä tarvii "summamutikassa" sitä läiskiä ympäriämpäri ja olla ihan ummikkona..
Massin sivuilla kuvaillaan, että protsku olisi parasta heraa joka sekoittuu kaikistra parhaiten veden ja maidon kanssa. Itse olen loputun herkkuperse, (niinku varmaan osa onkin jo huomannut :D( niin tykkään sekoittaa kaikki protskut maidon kanssa. Maistuu aina paremmalle, kuin veden kanssa (vink,vink ;)), mutta ainakin Sports Nutrionin masikanmakuiset palautusjuomat ja mä herat menee hyvim veden kanssa samoin tää Massin  choco oli kans ihan ok. veden kanssa, mutta tää jota tilasin, en oo ikinä maistanu. Tää oli jotain suklaa-pähkinää ja nyt vähän jäntskättää miltä maistuu, toivottavasti ei oo pahaa, koska 4kg on aika pitkä aika vetää jotain kökömakuista protskua. Onko jollain kokemustam juurikin tuosta kyseistä mausta?
Hinta: 59,90e


Yks mun ehdoton suosikki, HUOMIO HERKKUPERSEET tää on aivan tajuttoman hyvää!!! :D (jos tää siis toimii samallalailla, kun sen musclemilk jota myydään kaupoissa sellasena paksuna vanukkaantapaisena tuotteena kaupoissa. Mä todellakin toivon, nimittäin tää tuote vie taivaisiin!!! Kannattaa siis ehdottomasti kokeilla. Tän avulla ajon nyt siis selviytyä tästä makeanhimosta ja mässäilykaudesta pois. Tätäkin tuottetta sai eri makuisena banaani, suklaa ja vanilija. Oon testannut niitä kaikki (kaupan tuotteita) ja suklaa on ehdottomasti kaikista paras mitä on! Vähän jännittää, kun tätä tuotetta sekoitetaan veteen, että muuttuuko sellaseksi paksuksi vanukkaaksi ja mitä tapahtuu jos sekoittaa maitoon? Onnistuuko paremmin vai tuleeko täysi susi? En tiedä, mutta kerron jahka pääsen testamaan! Innolla odotan!
Hinta: 28,90e


Ja vaikka mulla on näitä sheikkereitä 3kpl entuudestaan, niin niitä ei ole koskaan ole liikaa ja ihana pinkki väri multa puuttuikin, joten pakkohan mun oli tilata pinkki shekkeri, kun kerta tällänen neiti olen, HAHAHAH! Tää on kuulemma joku spesiaalisti parempi ja erikoisempi sheikkeri, siihen en usko, mutta väri on ihana :D Täytyypä siis dyyppaa tääkin! HAHAHA!
Hinta: 7,90e

Kuvat: mass.fi

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti