lauantai 20. lokakuuta 2012

Mitä kuuluu?

Mun olis varmaan aika ottaa itteeni taas niskasta kiinni ja ryhdistaytyä. Tää on menny tälläset lorvailuks taas. Tänään olis taas tiedossa yhdet tuparit johon pitäis mennä sen jälkeen alkaa täysikäännös (tas:) uutta elämää ja kohti fitness haaveita. Tää mun "tie kohti unelmaa" on ollut aika paljon painon kanssa soutamista. Välillä lähtee laskuun ja sitten taas tulee takaisin ja taas laskee ja taas tulee takaisin. Nyt ollaan (taas) siinä tilanteessa, kun on tullut takaisin. Mun huono puoleni on siinä, että mä olen niin malttamaton. Ei pitäis olla. Pitäis jaksaa treenata, mutta... se on jotenkin hankalaa. Ehkä siihen tottuu tai sitten ei? Mistä sitä voi tietää? Pitäisi varmaan ainbakin osata ottaa "iisisti", mutta kun mä alotan treenaamisen, mä treenaan yleensä kovaa ja täysillä. Sit vetaan parsa, kurkku, paprika linjalla ja aamuporralla ja jätetään kaikki ylimääräiset rasvat hiilarit ja kastikkeet pois. Se saattaa ollakin se "virhe" sinäänsä... Koska... Okei, paino tipppuu kyllä äkkiä, mutta sellasta linjaa ei jaksa loputtomiin vääntää. Mitäisi antaa itsellensä "vähän" periksi ja vähän erillaisia makuelämyksiä... eikä sortua. Tai sortua kerran ja palata takaisin kurinalaiseen elämään, mutta mulla sillon lähtee täysin käsistä. Oon oikeen kunnon herkkuperse ja kun se kerta lähtee käisitä, niin sen takia ei pitäisi "tietoisesti" sortua vaan jatkaa samaa linjaa. Mulla ei ongelmaa sinäänsä oo jatkaa kurinalaista elämää vaan se ku huomaan et on tullut tuloksia, niin sitten on kiva "palkita" itseään yhdellä herkulla, mutta siinä vaiheessa en sitten osaakaan enää lopettaa ja jättää sitä siihen yhteen herkkuun. Niinkuin menee laulun sanat. "annoin pikkusormen, se vei koko käden... lähdin tulella leikkimään tein sen salaa". Niin siinä justiinsa mulla käy. Nyt kun on hyvä, että tietää missä menee pieleen, niin ei tee niitä samoja mokia enää uudellee... ei(PÄ). Mut joo.. Täytyy taas, taas kerran ottaa uusi startti tähän hommaan. Tiesin ku tähän leikkiin lähtee ei tuu olemaan helppoa, mutta oon edelleen sitä mieltä, että täältä pohalta noustaan ylös eikä tää homma jää tähän. Uskon vielä itseeni ja aijon todistaa sen myös kaikille! :D Että sitä odotellassa! :D

Nyt tää tytzy lähtee bailaa! Baila, baila, bellat ja huomiseen! I Promise! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti