perjantai 22. helmikuuta 2013

Häähulluus: Värien vaikeus Osa2.

Mä hurahdin taas kattelemaan hääpukuja ja miettimään häitä. Tavallaan oon helpotunut, mutta tavallaan ehkä jollakinlailla ärsyttää, se että kun tiedän tasantarkkaan minkälaiset häät haluan. Tiedän vihkisormuksen, mekon, juhlapaikan, kirkon, sulhasen puvun, ja morsiuskimpun. Tiedän tasan tarkalleen minkälaiset ne tulee olemaan. Tiedän myös kaasot. Ja kukkakoristeet. Ehkä vähän pelottaa myös se, koska morsiuspuvusta olen niin ehdoton. Mulla on tasan 2 vaihtoehtoa, jotka haluan pukea päälleni ensivuonna. Mutta entäs sitten, jos ne eivät vain "sovi" tai paremminkin sanottuna "istu" tai "pue" minua. Sitten olen avain pulassa ja pelkään, että iskee paniikki ja kiire. Aijon itse järjestää häät, olen ollut mukana monia häitä järjestämässä ja tiedän suunnilleen mitä hakea mistäkin liikkeestä. Pitopalvelua on ainoa sellainen kysymerkki, mutta uskon senkin asian järjestyvän ajan kuluessa.
Mutta se mitä olen pohtinut koko  pääni ympäri, pyöritellyt ja miettinyt. Haluan jonkun väriteeman häihimme ja en keksi yhtän mikä se edes voisi olla. Olla pyöritellyt, miettinyt eri variaatioita ja väreja, ja mikään ei tunnu mielyttävän. 

Ehdoton ei värit ovat:

- Pinkki
- Vaaleanpunainen

Tai oikeastaan kaikki punaisen sävyt...

Sitten olen miettinyt mustavalkosta + kulta väri yhdistelmää ja ilman kultaa. Ei käy!
Vihree, kelta,oranssi, punainen, ruskea, valkoinen, musta, kulta, hopee... joo ei käy!

Ainoo väri mitä oon EHKÄ siis suurella sanalla EHKÄ ajatellut on tumman violetti. EHKÄ. Mutta mikä sen värin kanssa sopisi. Hopea? Ei käy. Liian tavallinen. Kulta. Liian pramea. Ja sitten se ei sovi ajatuksen kanssa, että häämekko olisi tummanvioletti. Jo ei,ei,ei,ei ei missään nimessä, ja sitten haluaisin, että se väri kuitenkin esiintuisi jollakinlailla morsiuspuvussa. Huoh. Ehkäpä kukkien kanssa?  Mutta sitten taas en kuitenkaan haluaisi tavallisen valkoista hääpukua. Äh. Värien vaikeus . 

No ehkä se tässä sekin asia vielä selviää. Onhan tässä aikaa vielä ihan riittäviin määrin joten en ota siitä stressiä. Tälläistä tälläkertaa!

Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti