keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Urheilu = Huumetta?



Mä tunnen elämäni tällähetkellä täysillä! Mulla ei oo ikinä ollu näin elinvoimainen, hyvä, onnelinen olo! Ei koskaan! Elämä hymyilee ja mä hymyilen takaisin. Mulla on ollu aikoinaan huono itsetunto. Välillä se on parantunut välillä huonontunut. Tällähetkellä rakastan sitä kun miehet kääntää katseensa muhun, enkä vaivaannu niistä katseista ollenkaan! Rakastan sitä! Rakastan kesää! Rakastan teitä kaikkia! :D

Joku tosiaan voisi luulla, että mulla on vaihdevuodet tai käytän jotain huumeita, kun mieliala vaihtelee näin laidasta laittaan, mutta voin kertoa mistä se ainoastaan johtuu. Se johtuu siitä, että olen laihtunut, olen alkanut urheilemaan ja rakastan sitä!!! :) Liikkuminen ja urheilu tuo ehkä sen parhaimman fiiliksen mitä elämästä voi saada irti, joten alakakaa liikkumaan niin elämäkin hymyilee! :)


Aivan huippu biisi ja täsä tulee niin hyvälle tuulelle REDRAMA-KICKSTART ! Kanattaa kuunnella :)

Tänään söin Magnum Infinityn, enkä edes tuntenut pahaa omaatuntoa ja voin suositella, sitä kaikille herkkusuille ;)

Ja huomenna liikkumaan uudella juoksutyylillä, eli intervallilla :) 

Terveisin: Elämäänsä rakastunut Fitness 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti