sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Viikonloppu vietetty!

Heissan! Nyt on taas viikonloppu vietetty mukavissa merkeissä kavereiden kanssa! Tosin ei niin terveellisesti!

Alkoholi ja urheilu ei kyllä sovi milläänlailla keskenään ja niisen nautiskelu sekoittaa koko mum syömis- ja liikkumisrytmin aivan täydellisesti. Sekä mulla menee "toipumiseen" ja "ruotuihin"palaamiseen väkisin se 2päivää. Eli ei tosiaan hyvä! Ensi keskiviikkona olen vielä lupautunut yhden kaverin kanssa lähteä rilluttelemaan ja se kun on tehty. Lupaan etten ota alkohilia piiiitkään aikaan. Koska se ei vaan toimi. Ärsyttää, kun rahaa menee, kiloja tulee lisää ja tosiaan kaikki kuviot menee ihan sekasin. Jos jotain tuloksia haluan, niin pitäis siis lopettaa tää tälläinen rellestäminen :D

Mutta ei siinä, kivaa meilä oli! Perjantaina oli hyvä sää, aurinkopaistoi ja paras seura! Mun jaloista on huomattavissa, että jotain on tapahtunut, kun urheilun olen alottanut!


Älkääkä kysykö miksi kaadan 7uppia siideritölkkiin :D Okei, se toimi mukina, kun unohdettiin kaupasta ostaa muovimukeja :D En mä yhtään juopolta vaikuta? :DDD

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti