maanantai 16. heinäkuuta 2012

Maailman ennakkoluuloisin ihminen?

Aivan huippu treenit takana! Aivan mieleton fiilis! Ihana energia! Intohimo! Kaikki on taas kohdallaan ja elämä hymyilee!

Treenattiin tänään PT:n kanssa ja tälläkertaa oli niin huippu treenit, että "kadonnut motivaatio" on täysin historiaa! Huomenna treenataan jalkoja ja mua harmittaa, etten pääse jo tänään kokeilemaan uutta juoksutaktiikkaa. Eli tälläiset ohjeet sain. 1min täysiä ylämäkeen ja sitten kävely alas ja taas täysiä ylämäkeen. Polttaa kuulemma kaikista parhaiten rasvaa ja sitähän tässä nyt tarvitaan! Lajeja joissa rasva tosiaankin palaa!

Niin ja tänään käytin elämäni ensimmäistä kertaa sellasia käsiremmejä kun tein.. öö... jotain taljalaitteella? (mulla on nää termit vielä hakusessa), mutta siis jotain selkäliikettä tein... siis asian pointti oli, että en oo koskaan käyttänyt ja oon aina ollu vähän epäuskonen ja ajatellu et se on vähän "hifistelyä", mut ei kyl se autto paljon paremmin siihen liikkeeseen ja sain kunnon tontuman selkäään saakka. ELI TOIMII!!! Joka päivä sitä oppii kaikkea uutta! ;)

Mä olen 2vkoon aikana oppinut siis 2 asiaa... ton käsiremmi jutun ja sitten sen, että olen ehkä maailman ennakkoluuloisin ihminen? Ja niinkuin tossa joskus viimeviikolla kirjottelin, et olin taas vähän epäluulonen siihen mun PT:n, mutta tänään se taas tuttuun tapaan kuittas kaikki mun enakkoluulot, ennenku kerkesin edes niistä sanomaan sille mitään. Veikkaan edelleen, et sekään ei ole uskonut, että olen edelleen tässä hommassa niin tosissani, kuin ihminen voi olla. Mun ensimmäinen deadline, on tänvuoden vikapäivä jolloin pitää olla JOTAIN tuloksia. "Viiminen" deadline on sitten ensivuonna suurinpiirteihin näihin samoihin aikoihin, haluan, että lihakset jo näkyvät jonkin verran. Sitten vaan hiotaan enenmmän ja enemmän ja pidetään kuntoa yllä... EIKÄ ENÄÄ IKINÄ palata tähän samaan lähtötilanteeseen. Jos mä en muista sitä ja motivaatio katoaa, toivon, että edes joku muistuttaisi mua siitä, minkälaisen työn ja tuskan takana on ollut tulokset.

Ooon niin happy, happy, happy <3


Tähän on hyvä lopettaa: Kaija Koo - Kaunis rietas onnellinen <3

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti