torstai 5. heinäkuuta 2012

I love my life!

Moi!

Mitä teille kuuluu? Ulkona on ainakin hurjan hieno ilma! Ihan tosi, tosi, lämmin! Ihanaa! Kesä on vihdoin tullu. Mun puolesta Suomessa vois olla ympärivuoden tälläset ilmat! Rakastan niin paljon lämmintä säätä! <3 Ainut vaan, että sielä salilla missä käyn, ei ole kunnon ilmastointiliatteita ja sielä tulee oikeesti KUUMA.

Huomenna olis taas treenit PT:n kanssa! Ihanaa. Olen taas aivan fiiliksissä! :) Oon päässy "uuteen nousuun" tän harrastukseni myötä ja täynnä intoa. Toivottavasti tää ei nyt vaan lopahda. Ens viikolla, mun PT jää viikon pituiselle kesälomalle ja silloin on mun aika treenata yksinään. Pelottaa vähän, että mitä siitäkin tulee. Jotenkin paljon kivempi treenata valmentajan kanssa joka neuvoo opastaa ja seuraa mitä teen. Sitten se kaikki jää mun omille harteille ja se, että teen liikkeet oikein. Se liikkeiden tekeminen oikein jännittääkin mua kaikista eniten ja se, että osaan käyttää laitteita oikein. Sielä salilla nimittäin kaikki on hyvässä kunnossa ja lihasta vaikka muille jakaa. Sinäänsä välillä hävettää, koska sielä ei tälläsiä pulleroita pahemmin näe :) PAITSI, että mä olen kyllä laihtunut... tai ainakin musta siltä tuntuu :) Voin vkl tai viimeistään alkuviikosta taas napsia kuvia tästä mun "työmaasta". Saatte taas hyvät naurut ;) Mutta odottakaa vaan ens kesää, katotaan sitten kuka nauraa ja kenelle ;D

Voin oikeasti sanoa, että elän tällähetkellä parasta aikaa elämässäni. Kaikki asiat sujuu ja lutviutuu tooooodella hyvin! On työpaikka jossa viihdyn, ihania kavereita ja ystäviä, ihana asunto ja treenamisesta ja syömisestä mulle on muotoutumassa elämäntapa, eikä hetkellinen pakottava tarve "laihtua" ja laihtua en missään nimessä halua!!!! Haluan saada lihasta ja treenata. Tosin kun treenaa ja lihasta tulee, niin laihtuu myös, mutta ns. laihduttaminen ei ole se mun juttu!

Jos haluutte vielä kuulla minkälaisilla asioilla saan itseni liikkeelle ja pidettyä itseni kurissa kaikista herkuista, voin blokata(?) (vai blogata? :D) siitä jonkun jutun vielä tänään myöhemmin :)

Nähdään ja kuullaan taas :)

- Fitness


Kuva: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=417104214995275&set=a.113842775321422.8525.113835825322117&type=1&theater

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti